יום רביעי, 3 ביולי 2013

מעדן קרלו עם פחות סוכר אך לא פחות טעים

זוכרים את ה"מצפן התזונתי" של תנובה??


אני אזכיר לכם בקצרה, הוא הופיע למשל בשוקו החדש ובגבינות קוטג` וגבינה לבנה שאותם סיקרתי כבר בבלוג, והוא חלק מתוכנית של תנובה, אשר פותחה על ידי צוות מיוחד הכולל דיאטניות וטכנולוגים ומטרתו להשיק מוצרים חדשים או מוכרים עם ערכים תזונתיים משופרים והנה עוד אחד:


קרלו מעדן חלב בטעם שוקולד מופחת סוכר!

 

את קרלו עם החתול השובב בוודאי כל מי שיש לו ילדים כבר מכיר, הוא מותג מעדני הילדים המוביל של תנובה.
על בעיות שנגרמות בעקבות עודף סוכר אני לא חושבת שאני צריכה לספר לכם, אבל מה שכן, תוכלו להנות מעכשיו ממעדן קרלו בטעם שוקול עם 20% פחות תוספת סוכר (ו-1.5% אחוז שומן) וממה שאני יכולה להגיד לכם אחרי שטעמנו (קיבלנו את המוצר להתנסות), הילדים וגם אני, הטעם נשאר טעים ולא נפגע בכלל!


לדעתי, עוד מוצר מוצלח ביוזמה המבורכת של תנובה.





תוכלו לקרוא את הפסוט על השוקו מופחת סוכר של תנובה כאן.
תוכלו לקרוא את הפוסט על קוטג` וגבינה לבנה מופחתים מלח של תנובה כאן
עוד על המצפן התזונתי: http://mazpen.tnuva.co.il/





לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...