יום שבת, 23 בנובמבר 2013

ארוחת בוקר בקפה לנדוור סניף בפתח תקווה



ארוחת בוקר בקפה לנדוור

בסניף פתח תקווה, במרכז רום באם המושבות. 


 

 הגענו יחסית מוקדם בשבת גשום מאוד, העיצוב החמים של המסעדה העניק לנו תחושה של חמימות ביום חורפי, והמלצרים ואחראי משמרת 


קיבלו אותנו עם חיוך ו"בוקר טוב", ובכלל הייתה לנו מלצרית מקסימה שנתנה לנו טיפים לשדרוג המנות ובסוף אפילו נפרדה איתנו במילים "היה כיף"...
     


שקענו בספות הנוחות והזמנו את ארוחת הבוקר.
ארוחת בוקר – השתדרגנו בחביתות ה"מיוחדות"; אחת בשם בוקר איכרים, שזאת חביתה עם פטריות, תרד, כרישה וגבינת צאן והשנייה בוקר המושבה, חבית עם מוצרלה, עגבניות, שום ובזליקום
בעלי העדיף להזמין את חביתת האיכרים, ואני אהבתי יותר את המושבה, שעליה שמתי עין מייד. 



                        
החביתות בהחלט מלאות עבות ומשביעות. בנוסף מגיע עם הארוחת בוקר כסטנדרט,פלטה עשירה המונה: סלט ירקות, שנראה באמת טרי וצבעוני, מטבלים; סלט טונה, גבינת שמנת, פטה צאן, לבנה ויוגורט עם גרנולה ודבש, קונפיטורה, חמאה ולחמים. סלסילת הלחמים מורכבת מלחמים שונים, פרוסות לחם דגבנים, לחמניות קטנות ואפילו בורקס גבינה וגם חלה קטנה, בד"כ כלל אנחנו מסיימים את תכולת הפלטה מהר מאוד, אך כאן, עם כל השפע ,זו הייתה משימה ממש קשה, משימה שלא עמדנו בה.

לצד החביתה, ניתן לקבל שתיה חמה ושתיה קרה. מבחינת מיצים טבעיים יש מבחר מגוון; תפוזים, אשכוליות (אדומה), לימונדה, גזר ותפוח, הבאים בכוסות בגודל ענק.
אני המרתי את השתיה האחרונה לשוקו עבור הילד, וגם כאן ניתן היה לבחור בין שוקו מאבקת קקאו או שוקו משוקולד. בחרתי בשוקולד חלב, וזה היה ממש טעים.
התפנקנו גם בקינוח, למרות שהארוחה באמת משביעה ומספקת. קיבלנו המלצה חמה מהמלצרית, לקחת קינוח לא מוכר וחדש, שממש טעים לדעתה, והבטיחה שאם לא נסיים אותו, בגלל שהיינו מלאים, אז היא תארוז לנו לבית. מדובר בקינוח בשם רוזלך, בצק פריך שמכינים אותו על המקום בתנור לבנים במילוי של שוקולד נוטלה ואגוזי המלך. זה מגיע חם וכמה מתאים היה למזג האוויר הגשום בחוץ.

ובכלל, העברנו שם זמן בכיף ובנועם, אוכל ושתיה טריים וטעימים, יחס נחמד ואישי. בתור בית קפה הוא מציעה מגוון בתפריט, כולל דברים חדשים, מעבר לדברים הסטנדרטים.
התרשמתי מאוד לטובה בקפה לנדוור, בו ביקרתי בפעם הראשונה, המנות ניתנות שם ברוחב לב.
מחיר לארוחת בוקר 54 - 102 ש"ח
בוקר איכרים או בוקר המושבה 10 ש"ח תוספת
רוזלך 35 ש"ח




לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...