יום חמישי, 19 במרץ 2015

דמויות מהסדרה טבע טום ובוב הבנאי

הדמויות של סדרת הטלוויזיה "טבע תום"



כבר סיפרתי לכם בבלוג, שהבן שלי אוהב כרגע בובות של כל מיני דמויות מוכרות מסרטים ותוכניות טלויזה... הנסיך הקטן משיק צעצועים חדשים של דמויות מסדרות "טבע טום" ו-"בוב הבנאי".

ועכשיו הוא קיבל עוד הפתעה - בובה חדשה מתוך סדרת צעצועים של הסדרה "טבע טום"





סדרת הטלויזיה "טבע טום" אשר משודרת בערוץ "הופ" מגיע אל הילדים מהמסך עם בובות משחק של הדמויות. למי שלא ראה עדיין, גיבור העלילה הוא תום, ילד רגיל עם חגורה קסומה, בעזרתה ועל ידי ביצוע מספר תנועות ריקוד, הוא הופך לגיבור קטן אבל רב עוצמה. בכל פרק תום מסתבך בהרפתקאות מדהימות שתמיד מובילות לבעיה שרק הוא יכול לפתור. כדי להציל את המצב תום זקוק לעזרה מהצופים כדי להשתמש בכוח קסם הטבע...כוח העל שלו. תום מזמין את הצופים לחזור על רצף של תנועות ומילות קסם ולאחר מכן הם שולחים את הקסם שלהם לתום כדי להעצים את כוחותיו ולהציל את המצב. התוכנית המקסימה מערבת את הצופים בעלילה הקסומה ומסייעת בפיתוח המוטוריקה שלהם, על ידי פעילות גופנית אינטראקטיבית.

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה מהמותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו דמויות ומשחקים חדשים מהסדרה.
קו מוצרי הסדרה כולל:
דמויות - אריזת בליסטר הכוללת את אחת מבין חמש הדמויות המרכזיות בסדרה, מעמד ואביזר שמאפיין את הדמות. מצוין למשחקי תפקידים לילדים בגילאי 3+.
מחיר לצרכן: 39.99 ש"ח

הבן שלי מאוד רצה וביקש גם את טבע טום עצמו:

דמויות עם אביזרים - אריזת בליסטר הכוללת את אחת מבין חמש הדמויות המרכזיות בסדרה, מעמד, דשא ואביזר שמאפיין את הדמות. מתאים גם כן למשחקי תפקידים בין ילדים בגילאי 3+.

מחיר לצרכן: 69.99 ש"ח



סט משחק עם כלי רכב - סט למשחק מהנה, עשוי פלסטיק איכותי המכיל את דמותו של זיגזו, יחד עם הקרונית שלו או לחילופין, הרודיאו של אריאלה ועוגית.

מחיר לצרכן: 89.99 ש"ח



חגורה והולו צג -  אביזר המפתח בסדרה, החגורה הקסומה שהופכת את תום לטבע תום וההולו-צג. משחק  קסום בעל ערך מוסף המעודד את הילד לפעילות גופנית. במרכז החגורה אבזם שנדלק רק אחרי שהילד מקפץ, התנודות מהקפיצה מטעינות הנורה וגורמות לה להידלק: למשל קפיצה במשך 40 שניות תדליק את הנורה למשך 2 דקות. מחיר לצרכן: 119.99 ש"ח




הדמויות של סדרת הטלוויזיה "בוב הבנאי‏"


אולי עוד לא הספקתם לראות את טבע טום, אבל את בוב הבנאי אתם וודאי מכירים. בוב הבנאי וחבורתו חזרו בחנוכה בעונה חדשה בערוץ הופ.
בוב הבנאי וונדי שותפתו, המתגוררים בעיירה סמוך לעמק החמניות, נכנסו ללב הילדים אשר מזדהים ומעריצים את הדמויות בסדרה החינוכית והצבעונית. בסדרה הם משפצים ובונים את הבתים, האסמים והכבישים של תושבי האזור.

הסדרה מאמצת גישה חינוכית הדוגלת בפיתרון עימותים על  ידי שיתוף פעולה ויחס סוציאלי אל העומד בצד השני, בוב הבנאי וחבורתו מלמדים את הילדים שכל בעיה ניתנת לפתרון בדרך הנעימה ביותר, בנוסף הסדרה מטפלת בשימור הסביבה ובסוגיית המיחזור והשימוש החוזר שהפך  לעוד אחד מדגליה.
חברת "הנסיך הקטן" תלווה את עליית הסדרה עם דמויות ומשחקים מסדרת "בוב הבנאי".


קו מוצרי הסדרה כולל:
דמויות בודדות בשקית אטומה - כל שקית היא הפתעה
מחיר מומלץ: 19.90 ש"ח

מארז בליסטר זוגי של הדמויות השונות מהסדרה, כך שכל אחד יוכל לבחור את הדמות האהובה עליו.
מחיר מומלץ: 39.90 ש"ח

כלי הרכב המפורסמים מהסדרה, שעוזרים לבוב לפתור כל בעיה - סקופ הטרקטור הצהוב, רולי מערבל הבטון, לופטי עם המנוף ומאק הדחפור החזק.
מחיר מומלץ: 89.90 ש"ח

סטים למשחק ופיתוח הדמיון - אתר בניה או מגרש חומרי הבניין לפי בחירתו של הילד, עם דמות מהסדרה בכל סט.
מחיר מומלץ: 149.90 ש"ח


להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.  לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633. 





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
(נכתב ב-9.12.2013)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...