יום שני, 23 במרץ 2015

ספר אישי - מתנה מקסימה לילד


אני מאוד אוהבת מתנות עם טאץ' אישי.
לפני 3 חודשים, הבת שלי קיבלה מהגננת ליום הולדתה ספר, בו יש חור קטן לשים מדבקה עם תמונה של הילד וכך רואים אותו לארוך כל הסיפור. אני בעצמי התלהבתי נורא! גם הילדה הופתעה לראות את עצמה בספר.

לאחרונה קיבלתי הזדמנות להכין ספר בהתאמה אישית גם לבכור שלי. מדובר ב"ספר אישי" של ממש, בו נכנסים שמות קרוביהם של הילד\ה וכמובן של הילד\ה ואזור המגורים, לסיפור העלילה. 
ניתן לבחור ממגוון של סיפורים, מותאמים לגיל ולנושא, כמו יום הולדת, זהירות בדרכים או הולדת אח או אחות וכו'.


מכיוון שיום ההולדת בדיוק עבר, בחרתי בספר "נסיך הקליק" שעוסק בזהירות בדרכים.


כאשר הרעיון הוא כשהילד חוגר את חגורת הבטיחות, הוא הופך להיות לנסיך על כסא מיוחד, ומסביבו מתרחשים סיפורים שנקשרים לאגדות מוכרות.


אצלנו מאוד אוהבים ספרים, אך אני מניחה שלעתים לתת ספר במתנה לילד, נתפס כחינוכי אך נחשב אולי כמתנה מעט "משעממת", במקרה של "ספר אישי" אין סיכוי שהילד לא יתלהב.
בעמוד הראשון, לפני תחילת הסיפור יש אפשרות להוסיף תמונה עם הקדשה אישית. מומלץ כמובן לבחור תמונה עם הילד.
התחלתי להקריא לבן שלי את הסיפור ופתאום שומעים שמות מוכרים, של עצמו, אחים וסבתות... כמובן שנרשמה התלהבות! וגם הסיפור עצמו משעשע ומכיל מסר.



מחיר לספר: 79 ש"ח (לא כולל משלוח)

 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...