יום שלישי, 24 במרץ 2015

סופי הג'ירפה - נשכן וצעצוע מחומרים טבעיים

אז מי זאת בעצם
סופי הג'ירפה


לפני כשנה נתקלתי באיזה פוסט על הסופי הג'ירפה בו הרבה אמהות הביעו התעניינות ברכישת הג'ירפה. עד עצם היום הזה לא הכרתי את סופי הג'ירפה, אבל רציתי לדעת במה מדובר. כי במבט ראשון, רואים משחק בצורה של גי'רפה, ואז נשאלת השאלה "מה מיוחד בה?"
 
המשכתי לקרוא קצת וראיתי המלצות מאמהות שכתבתו שהילדים שלהם מאוד אוהבים את סופי הג'ירפה, ראיתי תמונות של סופי בידיים של כל מיני ילדים של סלבס וגם קראתי קצת על סופי עצמה, והבנתי שהיא עשויה מחומר מיוחד אשר משמש לא רק כמשחק רגיל אלה גם כנשכן. לבסוף שמעתי גם המלצה אישית מקרובת משפחה. אבל הבת שלי כבר היתה בת שנה וגדולה לזה.
השחקנית סנדרה בולוק עם הבייבי וסופי הג'ירפה

מי שעוקב בבלוג, יודע שיש לי עכשיו תינוק, מה שגרם לי להיזכר בסופי הג'ירפה. נכון, יש המון צעצועים בשוק, וגם נשכנים, אך אני תמיד נתקלת באותן בעיות. יש שלב, שבו התינוק רוצה לגעת בהכל, וגם לגלות הכל עם הפה שלו. הבעיות והתסכול מתחיל, כשהצעצוע לא נוח לאחיזה או כבד מידי או גדול מידי בכדי שיכנס לו לפה. כך שלא כל משחק מתאים תמיד לצרכים האמיתיים של התינוקות. את הנשכנים הרגילים לא אהבו אצלי. 

מאוד סיקרן אותי, איך הקטנצ'יק יגיב לסופי.  אז מה שקרה, זה שסופי הגיע אלינו בדואר, פתחתי את החבילה נרגשת עבור הקטנצ'יק, מתנה עטופה רק בשבילו! (רוב הצעצועים אצלנו כבר היו לנו, חוץ מכמה מתנות שקיבלנו ללילדה).
סופי הג'ירפה באריזה

ואז הושטתי לו את סופי הג'ירפה, אני יכולה להגיד שזאת היתה מן "אהבה ממבט ראשון". הוא באמת התעניין בה, בפנים מוארות, ואין כל בעיה להחזיק אותה או להכניס אותה לפה.
אני אסביר יותר:
סופי היא מאוד נוחה לאחיזה, התינוק הקטן מצליח להחזיק אותה, לא משנה באיזה זווית היא "נופלת" לו לידיים, יש לה רגליים וצוואר ארוך, שאת כל אחד מהם היד הקטנה של התינוק מצליחה לתפוס
וככה גם להכניס לפה.
מבחינתי זאת כבר הצלחה בצעצוע.


מתווספים עוד כמה דברים חשובים וייחודיים לסופי הג'ירפה:
כמו שאמרתי, היא משמשת גם כנשכן -
אינה מכילה פתלאטים או בספינול A,
עשוייה מחומרים טבעיים,
עשוייה מחומרים ידידותיים לסביבה,
בעבודת יד,
בטיחותית.
בנוסף, סופי הפתיע אותנו והיא גם מצפצפת
והיא נראית מאוד חמודה ונעימה למגע.
נאמר גם שיש לסופי ריח מיוחד, שהתינוקות יכולים לזהות החל מהשבוע הראשון לחייהם.
סופי הנה צעצוע רב-חושי, שמעודד גם משחק.

אנחנו אוהבים את סופי הג'ירפה. היא פשוט נהדרת.

המחיר: 89 ש"ח (לא כולל משלוח)
אשת הקשר לרכישת סופי הג'ירפה המאוד נחמדה, הנה קלייר, שנולדה, כמו סופי הג'ירפה בצרפת. תוכלו ליצור כאן קשר עם היבואן הבלעדי של סופי הג'ירפה:
באתר תוכלו למצוא כמובן עוד פרטים והסברים.





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


(נכתב ב-29.1.2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...