יום חמישי, 12 במרץ 2015

חלב עזים בטעם מעודן של תנובה

כבר תקופה שעולים חילוקי דיעות לגבי צריכת חלב ותרומתם לאדם. מה שידוע זה, שחלב עזים ומוצריו נתפסים כבריאים יותר מאשר חלב פרה, ושוק מוצרי הצאן, אשר כולל מוצרים מחלב עזים וחלב כבשים, נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות. אך לא כל אחד מתחברת לטעם הייחודי שלו. אני מאוד מאוד אוהבת מוצרי חלב וקשה לי וגם לא רוצה לוותר עליהם, על אף הדעות המתפשטות כנגד מוצרי חלב. האמת שאני עוד לא גיבשתי לי דעה ולא יודעת מי צודק, מה שכן אני הפחתתי את צריכת החלב ניגר, גם בקרב הילדים שלי. יש גבינות עזים מעולות, אך קשה לי יותר עם יוגורט או חלב עזים, בו טעם הלוואי מורגש מאוד ואין כל כך עם מה "לטשטש" אותו. לכן מאוד שמחתי לגלות שיש חלב עזים חדש מתנובה עם טעם מעודן.
מאוד סיקרן אותי לטעום ממנו ופתחתי איתו את הבוקר עם נסקפה.









השינוי בטעם בהשוואה לחלב הרגיל, היה בקושי מורגש.

לאחר מכן טעמתי ממנו כמו שהוא, וגם זה היה לי טעים.

החלב מתאים למגוון שימושים, כמו בהכנת הקפה, בשילוב עם דגני בוקר או עם שייקים וכו'.

חלב עזים מלא, 3.6% שומן
מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 1 ליטר: 15.50 ש"ח

כשרות: מהדרין בהשגחת המועצה האזורית דתית רמת הגולן





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. חלב עושה לי חצ'קונים כאב בטן ונזלת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...