יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

פמפרס פרימיום עם מד רטיבות




ההתנסות שלי עם פמפרס היא בעיקר עם פמפרס אקטיב בייבי, אבל שאלתי את עצמי מה ההבדל לפמרפס הלבן, הפרמיום.

עכשיו פמפרס פרימיום מגיע עם מד-רטיבות המשנה צבעו במגע עם נוזל


ובנוסף, חיתולים ייחודיים מסוגם על המדף: מידה 0 לפגים ולתינוקות שנולדו במשקל נמוך



לחיתולי פמפרס, זוכי פרס מוצר השנה לחדשנות בשנת 2012 חיתולים בעלי חידוש טכנולוגי ייחודיים מסוגם: מידה 0 לפגים ולתינוקות שנולדו במשקל נמוך.


הגנה על עורם העדין של תינוקות שנולדו קטנים מדי או לפני הזמן המיועד מציבה אתגרים נוספים. בישראל ישנן מדי שנה למעלה מ-160,000 לידות, 10% מתוכן של תינוקות שנולדו בטרם עת. פג, הינו כל תינוק שנולד טרם השבוע ה-37 להריון ו/או במשקל של 2 ק"ג ופחות. במטרה לסייע לשמור על העור העדין במיוחד של תינוקות שנולדו במשקל נמוך, מציע מותג החיתולים פמפרס: פמפרס פרימיום המספק הגנה של 5 כוכבים לעור התינוק גם במידה 0.

"עורו של תינוק שנולד במשקל לידה נמוך טרם סיים להתפתח, ולכן לחיתול יש תפקיד מרכזי להרחיק את הנוזלים מעור התינוק מהר ככל הניתן על מנת לשמור עליו באופן מיטבי מפני גירויים. כמו כן היציאות של פגים ותינוקות צעירים נוזליות במיוחד ולכן דרוש חיתול שמסוגל להתמודד עם כך באופן אפקטיבי."  דברי ד"ר דייויד את'רטון רופא עור לילדים המייעץ למותג פמפרס בעולם.



מד רטיבות (שלב 0-3)

בסקר שנערך בעמוד הפייסבוק של פמפרס ישראל המונה כ-36 אלף  חברות וחברים, עלה כי כ 70% אחוז מהאימהות שהשתתפו בסקר (876 מתוך 1259 נכון ל31.12.2012)  היו רוצות לקבל אינדיקציה למתי החיתול רטוב (מתוך 3 אפשרויות שהוצעו, ראו דף הפייסבוק של פמפרס).

במטרה לעזור להורים להעניק את ההגנה הטובה ביותר לעור תינוקם, פמפרס פרימיום מציגה את טכנולוגיית מד הרטיבות  - אינדיקטור המשנה את צבעו מצהוב לכחול כשהוא בא במגע עם נוזל. בצורה כזו יודע כל הורה, מתי רצוי להחליף את החיתול ובכך לאפשר הגנה של חמישה כוכבים לעורו העדין של התינוק.



אני מאמינה שיש הרבה אמהות שישמחו לעזרה שכזאת כמדד האם ומתי להחליף חיתול, למשל בלילה זה יכול מאוד לעזור, כשאנחנו מתלבטים האם להעיר או לא בשביל החלפת חיתול.

תראו איזה פטנט: התמונה בצד שמאל של חיתול יבש, עם פס צהוב. התמונה בצד ימין אחרי שהיה על התינוק והתמלא ב"נוזל", והפס הפך לכחול!



הגנה של 5 כוכבים של פמפרס לעור התינוק:

חיתולי פמפרס פרימיום פותחו במיוחד כדי לענות על הצורך של הורים לשמור על עור תינוקם. הם כוללים שילוב ייחודי של 5 תכונות ההופכות אותם לחיתולים האידיאליים לעור התינוק:

מד רטיבות העוזר לאמא להחליט מתי להחליף לתינוק את החיתול (קיים במידות 0-3)



טכנולוגיית ה-Dry Max, העומדת בבסיס החיתול הכי יבש והכי דק שלנו. חיתולי פמפרס פרימיום מכילים כדוריות ג'ל מדור מתקדם, שכולאות בתוכן את הנוזל, הופכות אותו לג'ל ובכך מונעות מהרטיבות לחזור אל עור התינוק ומשאירות אותו יבש. טכנולוגיית פיזור הנוזלים הייחודית משאירה את ליבת החיתול דקה גם לאחר ספיחת הנוזלים.


שכבת רשת ייחודית לפמפרס סופגת יציאות רכות במהירות ומרחיקה אותן מעור התינוק (השכבה קיימת במידות 0-3).



הצדדים הנמתחים של חיתול פמפרס פרימיום נמתחים עד 8 ס"מ ומתכווצים חזרה, ובכך מאפשרים התאמה מושלמת לגוף התינוק בכל שעות היממה.


מעטפת חיצונית רכה ונושמת העוטפת את התינוק בעדינות, ומאפשרת הגעת אויר לעור התינוק





יצא לי להתנסות כבר עם מגוון של חיתולים, ואפילו להשתתף בסקר חיתולים מטעם ידיעות אחרונות, בהם נתנו לי להשתמש בכמה סוגי חיתולים, לאורך כמה ימים ולאחר מכן כמובן לכתוב חוות דעת. יש מעט חיתולים, שאני מחשיבה כלא טובים ויש כמה שאני מחשיבה כ"בסדר", לא היתי אומרת לאף אחד לפסול שום סוג של חיתול, מכיוון שיתכן ולילד מסויים ומבנה מסויים יתאים חיתול מסויים יותר מאשר למישהו אחר. לעתים גם היתי מגוונת ומנסה חיתולים שונים כשיש מבצע שווה, אבל, הגעתי למסקנה שאני לא חוסכת יותר אם אני מחליפה לעיתים תכופות יותר חיתול שסופג פחות טוב, כי עם יד הלב, יש חברה אחת שאני באמת מחשיבה כהטובה ביותר, ואלו הם חברת פמפרס, ובמיוחד בלילה אני סומכת אך ורק על פמפרס.


ועוד קצת טיפים בנושא טקס שינה לילדים, תוכלו לקרוא כאן 




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...