יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

ה"מעוכים" - צעצועים מעיכים במגוון דמויות פופולריות

חדש: ה"מעוכים" - צעצועים מעיכים במגוון דמויות פופולריות

ישווק בישראל בלעדית על ידי חברת "הנסיך הקטן



הבן שלי מאוד אוהב בובות קטנות של דמויות מוכרות ולאחרונה הצטרפה לאוסף שלנו ציפור "אנגרי בירדס" מסדרת "המעוכים" (Mash'Ems), צעצועים מעיכים שקיימים במגוון דמויות מוכרות.
חברת הנסיך הקטן, יבואנית צעצועים ומוצרי תינוקות מהמותגים המובילים בעולם, מצרפת למשפחתה צעצוע חדש: 
מדובר בצעצועים מעיכים במגוון דמויות שכל הילדים אוהבים: הם קטנים, רכים ונמעכים.  אפשר למעוך אותם ראש בראש,  לסובב, למתוח או סתם לזרוק אותם.

המעוכים כרגע כוללים 5 סדרות, כאשר כל סדרה היא אוסף של דמויות פופולאריות מסרטים, סדרות ומשחקים: הדרדסים, צבי הנינג'ה, אנגרי בירדס, פאוור ריינג'רס וגיבורי מארוול (ספיידרמן, אירון מן, תור, האלק ועוד). כל סדרה מכילה כ-6 דמויות המגיעות בשני סוגים של מארזים: מארז זוג דמויות באריזה שקופה או קפסולה עם דמות בודדת כאשר הדמות המסתתרת בקפסולה היא הפתעה.


אפשר להוציא עליהם את העצבים וכמובן גם לצחוק מהצורות והפרצופים שניתן ליצור מהדמויות. בנוסף, המשחק במעוכים מספק לילדים את הצורך ואהבתם לאיסוף פריטים, משחקי החלפות, תחרות, וסיפור עם דמויות והכי חשוב, לפתח את הדמיון.

בדרך כלל בצעצועים מחומר כזה, הלכלוך נדבק עליהם, אז כאן זה אמנם לא היה כל כך הרבה, אבל בכל זאת שמתי תחת מים והלכלוך יצא בקלות רבה מהר מאוד. 

 .
להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. 
מחיר לצרכן: קפסולה 19.99 ש"ח, מארז זוגי 44.99 ש"ח
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.  http://www.littleprince.co.il/

המעוכים מיובאים  לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),Crayola  (קריולה), בוב הבנאי וסמי הכבאי




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...