יום חמישי, 19 במרץ 2015

אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי... HipHip


מזה זמן רב, ניתן לראות שעיצוב שולחנות המסיבות השתנה מאוד ונעשה מושקע יותר ומותאם יותר לאירוע, מה שנקרא "מסיבת נושא".
את השם hiphip כבר יצא לי לשמוע בעבר מספר פעמים, וכמו בהזמנה, הוזמנתי להשקה של היפהיפ, בדיוק בזמן, מספר ימים לפני יום ההולדת של הבכור שלי.

לפני שאני מעלה תמונות של עיצוב שולחנות לאירועים בעיצוב מרהיב, אני רוצה להסביר למי שלא מכיר, קצת על HipHip:

מדובר באתר, ממנו מזמינים אונליין - עוד תחום חדש לרכישות אונליין, שיטת קניה, שהולכת ונעשית נפוצה יותר כיום, בתקופה שאנחנו תמיד בלחץ של זמן, בין העבודה וכל המטלות. אז פשוט מדפדפים ובוחרים את המוצר שאהבנו, ברוגע ובכמה הקלקות מהמחשב.

הדבר הראשון שעלה לי.. "כנראה שהמחירים ממש יקרים באתר"... אבל ברגע שאני יושבת מול המסך, מתי ואיך שנוח לי, אני יודעת שחסכתי קודם כל זמן ואנרגיות (ריצות) וכנראה גם כסף (דלק למשל). חוץ מזה, הופתעתי לגלות שהמחירים סבירים בהחלט.



אירוע ההשקה היה כמו מסיבת קונספט אחת גדולה, בה הנושא היה - שולחנות מעוצבים ומגוונים עם פריטים של HIPHIP.

היה ממש כיף לגלות עיצובים חדשים ומפתיעים... ניגשים לשולחן שנראה מקסים מרחוק, ואז כשמתקרבים, מבחינים בכל מיני פריטים יפים. ובנוסף, לנשנש מהכיבוד הקורץ, שהיה חלק מהתפאורה. wink



אנסה להראות לכם למה אני מתכוונת ודוגמאות של שולחנות מעוצבים לפי נושאים שונים, שנותנים המון רעיונות והשראה:



הצלחות בצורת מכוניות הן אחד הדברים, עליהם נדלקתי ממש.







העכביש הגדול, הוא לא רק לקישוט, זה בעצם משחק קליעת טבעות... גם רעיון ממש מדליק בעיני.




העוגות המיוחדת של מלי הדני, מנגיעות https://www.facebook.com/Negiotcakes?fref=ts



למסיבת ברווזונים:

באתר יש ערכות מסיבה וכלים לתינוקות, ילדים ומבוגרים, ערכות מסיבה לחג, יש המון מוצרי אפיה במחירים סבירים.
מחירי ערכות מסיבה ב-HIPHIP  נעים בין 50-100 ש"ח בממוצע, עד 16-20 אורחים.


עוד מוצרים בולטים של היפ היפ הם מוצרי העזר למסיבה כגון :
מכונת סוכר ביתית -  (אפשר להטמיע בפוסט).
מפל שוקולד
בלון הליום ביתי לניפוח של עד 50 בלונים



ועכשיו חדש ומיוחד ב-היפהיפ, תחפושות morphsuit, תחפושות גוף מדליקות לגמרי לגדולים ולילדים:
      

לכל התחפושות באתר כנסו לכאן



אני כבר הספקתי להזמין מ-HipHip מוצרים (פוסט נפרד יעלה בהמשך על היום הולדת של בני ותראו שם את האביזרים שהגיעו אלינו מהיפהיפ) - כאן עלו מספר דוגמאות אבל באתר, תמצאו עוד נושאים ודברים יפים והשירות טוב.


המשלוח חינם להזמנות החל מ-199 ש"ח, עד הבית תוך 3 ימים עם שליח. הזמנות מתחת ל- 199 ש"ח יסופקו גם עם שליח עד הבית בעלות של 30 ש"ח. אם רוצים וזה דחוף, יש אפשרות למשלוח מהיר של יומיים או אקספרס מהיום למחר (בתוספת תשלום, מוגבל כרגע למספר ערים), ואפשרות לאיסוף עצמו.

האתר ידידותי, אך היו כמה פריטים שהיתי רוצה לקרוא ולדעת עליהם קצת יותר פרטים.

כמה ימים אחרי ההזמנה התקשרו לשאול אם הכל בסדר ואני מרוצה, וגם מייל עם בקשת משוב, מה שמראה, שאכן חשוב לאנשים מ-היפהיפ, חווית השירות ושביעות רצון לקוחותיהם.


אתר הבית: http://www.hiphip.co.il/
בפייסבוק: https://www.facebook.com/HipHip.Israel




*הקרדיט לחלק מהתמונות, הוא לצלמת מרב רביץ מושל, BELLYBOOK
* האירוע הופק בשיתוף פעולה עם חלי גורסוי מ-2Bmommy
* ההשקה התקיימה ביס פלאנט ראשון לציון, בהמשך הוזמנו לצפות בסרט "לעוף על הזמן"





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 
 
   (נכתב ב-8.12.2013)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...