יום שני, 23 במרץ 2015

שומרים על העור בחורף עם נוסחה נורווגית של Neutrogena


סדרת הקרמים של Neutrogena זכתה בתואר מוצר השנה 2014.
סיפרתי והמלצתי על הסדרה כבר לפני מספר חודשים:

איך שהתחיל מזג האוויר של עונת המעבר, העור שלי התחיל לעבור שינוי ולהיות יבש.
את Neutrogena כבר הכרתי, וידעתי שמדובר במותג מוביל לטיפול בעור, גם בעור יבש במיוחד. האסוציאציה הראשונה שלי עם המותג הוא קרם ידיים עם הדגל של נורווגיה.

מה זאת באמת הנוסחה הנורווגית? 


הנוסחה הנורווגית פותחה על ידי עמנואל סטורלוף בשנת 1972, בלעדית למותג והוכחה קלינית כמעניקה לחות פעילה ל-24 שעות של לחות ורכות מתמשכת גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים - הקרם חודר ל 10 שכבות לתוך העור. כוחה של הנוסחה, טמונה בהענקת תחושת לחות, רכות וגמישות מיידית לעור הידיים ללא תחושת דביקות- תחושת מעין "חבישה נעימה לעור", המטפלת ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחויות בריכוז גבוה לעור. המרקם הייחודי נספג במהירות ומותיר את העור רגוע, רך ורענן.
מסתבר שהאסוציאציה שלי לקרם ידיים היתה נכונה והנוסחה אשר הושקה לראשונה בשנת 1972 בגרסת קרם הידיים הקלאסי Neutrogena - Norwegian Formula®. היא יוצרה על בסיס גליצרין טהור ובמקור היא פותחה בנורווגיה עבור דייגי המדינה אשר סבלו מידיים יבשות וסדוקות לעיתים קרובות עקב תנאי האקלים הקשים בקוטב הצפוני. Neutrogena אימצה את הנוסחה שמקורה בצמחים, והציגה תוצאות יעילות לשיקום ולשימור הלחות הטבעית של העור.


 * כעט ניוטרוג'נה משיקה סדרה חדשה לטיפוח הגוף - 
Deep Moisture *

סדרת מוצרים זו, מצטרפת לסדרה הנורווגית המצליחה של ניוטרוג'ינה.
מוצרי הסדרה חודרים לעומק 10 שכבות בתוך העור, נועלים את הלחות בפנים כך שהעור נותר עם תחושת רכות לאורך 24 שעות.


הסדרה כוללת: תחליב גוף לעור יבש, תחליב גוף לעור יבש ורגיש וקרם רב-שימושי הנספג במהירות

הקרמים מבוססים על גליצרין ותערובת רכיבים היוצרים שכבה מגנה על העור המסייעים לשמר את המים בעור ובכך תורמים ללחות ולגמישות העור.

הצורך הגדול ביותר שעלה במחקרים כששאלו נשים מה הכי חשוב להן בתחליב הלחות שלהן הוא שתחושת הלחות תימשך לאורך זמן. סדרת הקרמים החדשה של ניוטרוג'ינה מעניקה טיפול אינטנסיבי לעור יבש ומקנה לעור הגנה, לחות וגמישות מרבית למשך 24 שעות. ממחקרים קליניים שנעשו עולה שהחל מהשימוש הראשון במוצר, העור נותר לח למשך 24 שעות ובכך מוצגת בשורה בתחום טיפוח הגוף. נוסף לכך עלה כי לאחר שימוש רציף במוצר למשך שבוע, תופעת היובש בעור פוחתת ב- 75% מהמקרים.

סדרת מוצרי הגוף Deep Moisture (בתרגום חופשי, "לחות לעומק") מטפלת ביובש, יובש קשה ובסדקים, כך שניתן לראות שיפור במראה העור החל מהשימוש הראשון. הקרמים נספגים בעור באופן מושלם ואינם מותירים תחושת דביקות.

Body lotion for dry skin
תחליב גוף המעניק לחות ל- 24 שעות. התחליב מיוצר מגליצרין וקומפלקס רכיבים המעניקים ברק וגמישות לעור הגוף ומותירים מרקם משיי ונעים למגע.
מחיר מומלץ לצרכן לתכולה של 400 מ"ל: 45 ש"ח.


 

Body lotion for dry and sensitive skin
תחליב גוף לעור רגיש ומגורה, נטול ריח המעניק לחות ל- 24 שעות. מפחית תופעת בלתי רצויות של עקצוצים, גירוד ומרגיע את העור. התחליב בעל מרכיבים מגוונים כגון: גליצרין, קומפלקס רכיבים המרככים את העור וויטמין E. התחליב עבר בדיקות על אנשים בעלי עור רגיש והוא מסייע בשיקום ושימור הלחות הטבעית של העור.
מחיר מומלץ לצרכן לתכולה של 400 מ"ל: 45 ש"ח.

Comfort Balm
קרם רב שימושי המיועד לשימוש לגוף ולפנים - מרגיע וקליל, נספג במהירות, מעניק לך תחושת רכות. המרקם הקליל גורם לו להיספג במהירות ללא תחושת שמנוניות ודביקות לאחר השימוש ומאפשרת להתלבש מיד.  מכיל חמאת שיאה וטריגליצריד.
מחיר מומלץ לצרכן לתכולה של 400 מ"ל: 41 ש"ח.

כל הקרמים מאוד עדינים עם ריח נעים וחלש. אני הכי אוהבת את הקרם הרב-שימושי לידיים, ומצויין עליו שהוא מתאים גם לעור הפנים. איתו אכן הרגשתי שהידיים רכות יותר למשך זמן. גם הקרם גוף שיפר לי את היובש ברגליים אחרי שימוש של מספר פעמים.

להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ.



עם כאלו יתרונות לא פלא שסדרת הקרמים של Neutrogena זכתה בתואר מוצר השנה 2014


עוד על מה זה מוצר השנה תוכלו לקרוא כאן 
כל הזוכים בתואר מוצר השנה 2014 תוכלו לראות כאן 


(נכתב ב-24.11.2013)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...