יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

מערכת משחקים לילדים-Webee


מערכת המשחקים Webee 2.0 הושקה בישראל לפני מספר חודשים. מדובר בפיתוח ישראלי של חברת סטארט-אפ בשם Jumpboard ltd.


כבר ב-2011 הושקה בישראל מקלדת הילדים Webee, מקלדת פשוטה המורכבת מ-4 צבעי יסוד (ירוק, אדום, כחול וצהוב) המתחברת בעזרת כבל USB למחשב. המקלדת מתאימה לגילאי 1-5 שנים עם מגוון רחב של עשרות משחקים חינוכיים. אין צורך בהורדה של המשחקים למחשב, אלה רק להרשם לאתר האינטרנט - נוחה גם לילדים וגם להורים. סביבת המשחק מוגנת ובטוחה לילדים ופותחה בעזרת יועצים פדגוגים ומומחים להתפתחות בגיל הרך.

במאי האחרון חברת Jumpboard השיקה את הגרסה העדכנית, את Webee 2.0. המקלדת מעוצבת מחדש והנה יותר נוחה וידידותית יותר לשימוש, גם מהירה יותר ויחד איתה נוספו מספר רב של משחקים חינוכיים.



המקלדת הקודמת בצהוב והמקלדת החדשה:



התכנים מותאמים לגיל ולהתפתחות הילד ויכולה "לגדול" יחד עם הילד.
Webee מגיע בשפות עברית, אנגלית ורוסית, כל משתמש יכול לבחור  ויכולה לעזור בפיתוח בסיס לשפה שניה.
לאחר הכניסה לעולם המשחקים אפשר להתחיל לשחק וללמוד. כל אזור משחקים מופעל ע"י ארבעת המקשים של המקלדת, והדבורה וובי מסבירה כיצד מתמצאים באתר, בוחרים משחקים ואיך חוזרים חזרה לעמוד הראשי. 
המערכת זוכרת את הפעולות ומתאימה את התכנים לרמה והתדמותו של הילד. כאשר הילד מוכן לעלות רמה, המערכת מציע להורים משחקי המשך המתאימים לרמתו של המשתמש.
להורים יש גם אפשרות "לעקוב" אחרי הפעולות, לראות את העדפותיו התקדמותו של הילד בתכנים ומיומנויות השונות.


אצלנו, בני הגדול אוהב לשחק כמובן במשחקי מחשב, ובתי בת השנתיים, לרוב מסתכלת או מנסה גם להשתתף, אבל המשחקים בדרך כלל לא מתאימים לה מבחינת הגיל וגם לא מבחינת השליטה בעכבר\מקלדת. לכן שמחתי מאוד שהפעם גם לקטנה שלי תהיה הזדמנות לשחק במחשב ולהצליח לשלוט בפעולות המשחק. קודם כל, כי המקלדת באמת פשוטה, קלה לתפעול וברורה מבחינת גודל וצבע, ודבר שני, התוכנה מתאימה לילדים כבר מגיל שנה ומתאימה את עצמה לגיל ורמה של המשתמש. הזנתי את שמות וגילם של שתי ילדים וברגע שנכנסים לחשבון המשתשמ באתר, אפשר להחליף בין ילד לילד. המשחקים עצמם מעשירים, צבעוניים ומזמינים עבור הילדים שמשחקים בהנאה רבה. ולי באופן אישי מאוד חשוב שלא יקפצו כל מיני חלונות עם פרסומות או אפילו תוכן שפחות מתאים לילדים, מה שעלול לקרות באתרים שפתוחים למשחקים אונליין. באתרים מסוגים אלו אני יכולה להיות רגועה וגם הילד יכול לשוטט באופן עצמאי בתוך התוכנה.



http://www.webee-world.com
בפייסבוק:  https://www.facebook.com/WebeeWorld

ניתן להשיג:
ברשתות המובילות, המשביר לצרכן, טויז אר אס, שילב
מחיר: 249-299 ש"ח

















  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...