יום שני, 27 באפריל 2015

כוס מעבר עם פטנט נגד טיפטופים של Avent


קיבלנו לסקירה כוס מעבר של אוונט לפעוטות. התינוק שלי עוד לא בן שנה, אבל מסרב לשתות מים וזה נמשך כבר מספר חודשים. אני רגילה לזה שלוקח להם קצת זמן להתרגל לשתות מים, אבל שני הגדולים יותר התחילו אחרי תקופה קצרה לשתות, לפחות קצת. הקטן עדיין מסרב, ובכללי גם לא מתלהב מבקבוקים. אז כוס המעבר הגיעה אלינו בדיוק בתקופה שאני מחפשת פתרונות, ואמרתי שאני אנסה גם את זאת, למרות שלפי ההגדרות הוא עדיין קטן מידי אך שמעתי על ילדים שהתחברו דווקא לכוסות מעבר יותר מאשר לבקבוקים רגילים. 


לא אגיד לכם שקרה קסם ופתאום הוא התחיל לשתות, לצערי לא. אך אני אופטימית לגבי ההמשך, כשיגדל עוד, ויתחיל לשתות מים כמו שצריך.
כוס המעבר של אוונט בהחלט הצליחה להרשים אותי. וזאת לאחר שאני מכירה וניסיתי כבר מגוון בקבוקים וכוסות מעבר. הבכור שלי אהב בעיקר סוג אחד של בקבוקים והייתי מנסה מידי פעם בקבוקי שתיה וכוסות שונים.
ביום הראשון של ההתנסות עם כוס המעבר נפגשנו עם אמא שלי וכששלפתי את הבקבוק והיא ניסתה לתת לו, לשתות היא מיד אמרה לי "מה זה, לא יוצא מזה כלום?!" אז כשלא צריך לצאת, באמת לא יוצא כלום, אודות פטנט מיוחד, שסתום, שנפתח בקלות כאשר תינוקך שותה ובאופן "פלא" נסגר כשהתינוק מפסיק לשתות.
יש לי כוס מעבר אחרת ששכבה לי במגירה הרבה זמן והגשתי לתינוק, והופ-המים יצאו בזרם! כי שכחתי להכניס איזה חלק שהיה חסר... אז עם הכוסות מעבר של אוונט השסתום הזה הוא בילט-אין.

מה שגם נחמד הוא, שהמכסה מחובר לכוס, שלזה יש מספר יתרונות, קודם כל המכסה לא הולך לאיבוד כמובן, כמו פקקים של בקבוקים אחרים, מה שהיה קורה לי לא מעט, במיוחד בגנים (עכשיו אני מנוסה יותר, מוציאה לילדה את הפקק לפני הכניסה לגן ומכניסה לתיק), הילד יכול לפתוח ולסגור את המכסה לבד. מנסיון, הילדים אוהבים לעשות את זה לבד, ולא תמיד מצליחים וזקוקים למבוגר שיפתח להם את הבקבוק.



בנוסף, הכוס מגיעה עם ידיות, ניתן להוציא או להוסיף אותם כפי שרוצים. ידיות זה דבר מאוד נוח לידיים קטניות כדי להחזיק בקבוקים וכוסות בתחילת דרכם.




קיים גם סוג אחר של כוסות של אוונט, עם קשית, גם הם, ללא טפטופים.


פיליפס אוונט הינו מותג בריטי ותיק, עם נסיון של מעל 30 שנה במוצרי תינוקות, לצד חדשנות טכנולוגית והשקעה בפרטים הקטנים. מוצרי אוונט פותחו בשיתוף עם רופאי ילדים, מומחית בהתפתחות תינוקות ויועצות הנקה מובילות ועוברים בקרת איכות קפדנית במפעל באנגליה. בארץ אוונט הם היחידים בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי. 



לחבילה צורף סינר בנדנה של חברת מיננה, שהתנסיתי הו עם הבת האמצעית שלי, שהיתה מריירת תקופה. זהו פתרון מאוד נוח וגם יפה במיוחד לתינוקות שמריירים, למשל בתקופת צמיחת שיניים. הסינר עשוי מצידו האחד כותנה ומצידו השני בד מגבת רכה.


* החבילה התקבלה מ-Leaders, לאמהות מובילות דעת קהל. גם אתן יכולות להרשם ואולי גם להשתתף בפעילויות הבאות של לידרס: https://bit.ly/leadersmoms


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

(נכתב ב-22.5.2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...