יום שני, 27 באפריל 2015

אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי איכות וטעים - פזית ספיר בוטיק קולינרי

הקייטרינג של פזית ספיר "בוטיק קולינרי"

כשראיתי את פזית ואת השולחן המעוצב עם המנות שלה, ראיתי קודם כל שפע ומגוון. כל מה שטעמתי היה מאוד טעים. מרגישים שהכל טרי, עשיר בטעמים, מורכב מסוגים שונים של גבינות, ירקות ועוד. 


הפיבוריטים שלי היו מנות הקיש, כל אחת ממנות הקיש, טעימה ומיוחדת במינה. הוגשה גם מנת קיש טבעונית, שלא נפלה בטעמה מן האחרות. וגם לאחר ששומעים ממה כל קיש מורכב, מבינים שיש כאן מנה מחושבת ומורכבת. המנות מכילות ירקות טריים, גבינות ממחלבות בוטיק, שימוש בשמן זית כתית, פשוט מכל טוב.


תראו איזה קיש יפה.


הקייטרינג של פזית ספיר מציע מטבח חלבי איטלקי במגוון רחב של מנות, טעמים וניחוחות.
ישנו תפריט מגוון ועשיר לאירועים, החל מדגי ים טריים, פסטות, ניוקי ורביולי במבחר רטבים משובחים, קישים מגוונים ועשירים, סלטים טריים מלאי כל-טוב, פלטות של גבינות ומבחר לחמים ישר מהמאפייה, קינוחים מגוונים וטארטים.


מההיכרות הקצרה עם פזית עצמה, מעבר לכך שהיא פונה בגובה העיניים לקהל הלקוחות שלה, ובאמת סימפתית, התרשמתי מיד שמדובר בבת אדם שעושה את מלאכתה מתוך אהבה לכך. שומעים את זה במה ואיך שהיא מספרת, רואים את זה עליה וכמובן חשים את זה בטעם הנפלא של האוכל שלה.

בהמשך שמעתי, שכבר בגיל צעיר היה ברור שפזית נועדה לשמח אנשים במטבח. פזית, שגדלה ובישלה כבר כילדה בבית סבתה, למדה שהדרך לשובע לא עוברת רק בכמות, אלא באיכות המוצרים, אופן ההכנה, האהבה, הטעמים המדויקים והמון צבעים בהגשה.

אני נזכרת באירועים שעשינו במסגרת משפחתית מצומצמת, כמו שבת חתן או אחרי לידת הילדים, והיתי ממש שמחה אם כבר אז הייתי מכירה את פזית בוטיק קולינרי, ונעזרת בה ומארחת עם ארוחה חלבית, כה טעימה, בלי טעם לוואי של אוכל מוכן. ואם לא היתי מוזמנת מחר בערב שבועות היתי מביאה אותו כבר מחר אלי הבית לאכול שוב מהאוכל הטעים. wink

פזית יוצרת תפריט המותאם לכל לקוח ולקוח, מעצבת את אופן ההגשה ומראה המנות, ויוצרת את ההרגשה באירוע. קיימת אפשרות למטבח בקייטרינג בוטיק לאירועים עסקיים, אירועים חברתיים ואירועים פרטיים.

http://www.pazitsapir.com
050-2153304

אתם יכולים לצפות גם בסרטון המראה את פזית ספיר בפעולה:




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. לפני הזמנת קייטרינג לאירוע שלך חשוב לבדוק את הטעם ואת המחיר. כדאי לבדוק דוכני מזון לאירועים בכמה חברות לפני ביצוע הקנייה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...