יום ראשון, 19 באפריל 2015

המחיות של מטרנה (גרבר לעשבר)



מחיות מטרנה


לא מזמן, התחלתי עם התינוק שלי, את שלב הטעימות, ואנו מתקדמים לאט לאט למנות יותר גדולות ומשוכללות.
עם הבכור, היה לי המון זמן בבקרים, כדי להכין מנה טריה של פירות, והיתי משתדלת לעשות זאת גם לפני כל יציאה מהבית. לפעמים כשלא היתי מספיקה, היתי לוקחת איתי צנצנת של מחית פירות או קונה בדרך בסופר או בפארם. תמיד החזקתי מספר צנצנות בבית.

מה שהיה חסר אז, היו מחיות של הירקות שזכרתי מלפני שנים רבות ושמחתי כשהתבשרתי, שמטרנה החזירו את חלקן למדפים: 



הפעם שלחו לי ממוצר השנה, 3 צנצנות, אחת לכל שלב, של מחיות מטרנה:  


ההבדלים בין השלבים, הינם בגודל של הצנצנת ובין שלב 1 לשאר השלבים, בשילוב הטעמים. בשלב 1 תמצאו רק טעם אחד בצנצנת, כפי שמתאים לשלב הראשון של מעבר למוצקים.




מחיות מטרנה זכו לתואר מוצר השנה בשנת 2013.
( כתבתי על כך גם כאן )

מבחינת היחס שלי והשילוב של המחיות ביום-יום, המצב לא השתנה הרבה מאז הבכור, אולי אני יוצאת קצת פחות לטיולים בקניון ולפעילויות תינוקות, מכיוון שנוספו עוד מטלות בבית, אבל בטוח אין לי יותר זמן. אני מרגישה סוג של "בטחון" כשאני יודעת שיש לי כמה צנצנות מחית מטרנה כ"גיבוי" בבית. זה טוב כשלא הספקתי להכין, וזה מאוד נוח כשיוצאים. היתרון הוא גם, שאפר לקנות בכל סופר או פארם, כששוכחים לקחת איתנו פירות מרוסקים. בכל זאת, זאת התעסקות לא קטנה להכין פירות, לרסק, להעביר לקופסה מתאימה ולנקות הכל לאחר מכן... 



ולא רק זה, לא בכל עונה, נמצא את הפירות שמציעות המחיות. לדוגמה עכשיו, מגוון הפירות שאני יכולה להציע כרגע לתינוק שלי, מצומצם, אז נחמד שיש אפשרות לגוון למשל עם מחית "פירות טרופיים" או מחית שמכילה אפרסקים.


לדעתי גם מחית השזיפים המיובשים מאוד טובה, במיוחד כשיש עצירות וזאת לא עונת השזיפים. היא נראית אולי פחות מושכת, אבל היא עדיין טעימה:


מטרנה מבטיחה שמחיות הנם טבעיים ומפירות וירקות מובחרים.

לי באופן אישי חשוב שלא יהיו תוספות של חומרים וגם לא של ממתיקים, במיוחד לא בשלב הראשון. נכון, זה לא כל כך נמנע וזה יגיע, אבל זה עדיין לא הכרחי וגם לא מומלץ. שימו לב, שיש מחיות של חברות שונות שמטעים ונראים "טבעיים" לכאורה, אך כשמסתכלים על הרכיבים, חלקם מכילים סוכר!

המחיות של מטרנה כולם ללא סוכר או מלח.

וגם ללא חומרי טעם, ריח או חומרים משמרים.



כך שלדעתי, אנחנו כאמהות לא צריכות להרגיש לא טוב עם זה, כשמידי פעם, אין לנו כוח או זמן להכין מנה טריה בעצמנו בבית.

מבחינת הטעם, לא נתקלתי בטעם שהילדים שלי לא אהבו, ואני מודה, שכשהיתי עוד תלמידה, היתי נכנסת לפעמים לסופר וקונה לי כמה צנצנות של מחית פרי,  ואוכלת בהנאה במקום מעדן למשל.






  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
(נכתב ב-2.3.2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...