יום שבת, 25 באפריל 2015

שמחים ונהנים עם גולי והגיטרה - דיסק שירי ילדים מקסים


אצלנו אין נסיעה ברכב בלי שירים לילדים, וגם בבית, בטלויזיה, שירים זה הכי מושך את תשומת ליבם של הקטנטנים. שירים עוזרים לשפר את המצב רוח, גם כשלפעמים עייפים או רבים במהלך הנסיעה, זאת אחת השיטות להרגיע לפי הנסיון שלי.
כך, אני מנסה לגוון לילדים שלי את אוסף השירים שלנו, ולכן שמחתי לקבל לסקירה את דיסק "הגיטרה ששרה" של גולי דרזי-קול. מסתבר שזה הדיסק השני בסדרת הגיטרה ששרה, אני לא הכרתי את הדיסק הראשון.


 בשיר פתיחה, הראשון "אני מזמינה את כל הילדים..." מיד חשבתי שזהו דיסק שיכול להתאים גם לגני ילדים (מנסיון) ואני חושבת שזאת תהיה מתנה נחמדה לגננת שלנו. מסתבר שגם הבכור שלי ביקש כבר כמה פעמים את השיר מההתחלה, והם תפסו את הפזמון שלו נורא מהר.
מאוד כיף לי לראות אותם באוטו נהנים לשיר, שרים ועושים תנועות, ובכלל, כשזה בא מהם, זה אומר שהמוסיקה מדברת אליהם בדיוק.
יש שיר נוסף לדוגמה, "מה יש לי כאן בקופסא", בדיוק מה שהילדה שלי אוהבת לעשות, כפי שלומדים בגן, ובסוף יוצא רעשן, הילדה עשתה תנועות של רעשן במהלך השיר, מבלי שאף אחד הדריך אותה, פשוט כי השיר הוביל אותה לזה.
לצד שירים מקוריים יש גם עיבודים של שירים מוכרים, כמו לדוגמה "ארטיק קרטיב שוקולד בננה" (גם אחד השירים שמרומם את המצב רוח), "מפרשי זהב" ו"אצא לי אל היער". 
כל השירים והשירה של גולי מאוד נעימים, מוסיקה טבעית, ועיבודים צלולים ונקיים. 

הדיסק הקודם, "הגיטרה ששרה" נמכר באלפי עותקים והופעות\הפעלות של גולי, בהם הורים וילדים רוקדים, שרים ומתופפים יחד. המופעים נערכים בכל רחבי הארץ, ובהם יש דגש על הקשר בין הורה לילד (קשר דיאדי), בו המשתתפים לוקחים חלק פעיל.
גולי עצמה היא אם לשלושה ועובדת סוציאלית במקצוע.


קטע קטן להתרשמות:




ותראו את הקטנה הזאת הורסת, עם השיר של גולי (מצאתי ברשת):



את הדיסק ניתן להשיג ברשת חנויות צומת ספרים, דיאדה, חנויות בוטיק למוצרי תינוקות ופעוטות ובאתר ללא דמי משלוח:
http://www.gitarashara.co.il/
מחיר: 49 ש"ח
פייסבוק: https://www.facebook.com/gitarashara

הפקת הסדיסק: עופר פריאון, עיצוב העטיפה: אבי שטרית, סטודיו avision


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...