יום חמישי, 18 ביוני 2015

"מכתבים מג'ולי" מגזין הרפתקאות לילדים

לקראת החופש הגדול, כדאי לעודד את ילדינו גם לקרוא קצת, אם בכל זאת הילד לא מעוניין לקרוא ספר שלם אז אפשר לגוון לו עם מגזין חדש:



חדש:"מכתבים מג'ולי", מגזין הרפתקאות לילדים

ירחון אתגרי חשיבה ייחודי ומיועד לילדים סקרנים בגילאי ביה"ס היסודי

כשכל גיליון יתרכז בארץ יעד מרתקת וחדשה





המגזין, הינו ירחון אתגרי חשיבה המיועד לילדים סקרנים בגילאי ביה"ס היסודי.


כל גיליון יתרכז בארץ יעד מרתקת וחדשה כגון: איטליה, אנגליה ברזיל ועוד ויציג מגוון רחב של דרכים ונקודות מבט באמצעות חידות, תשבצים, תשבצי היגיון, הרפתקאות חשיבה לילדים ועוד.

מטרת המגזין היא לעורר את סקרנותם של הקוראים הצעירים, לגרום להם עניין והנאה ולהעשיר את הידע שלהם בהכרת ארצות ברחבי העולם תוך התייחסות לתחומי התרבות, המדע, האמנות, הטבע והיצירה בכל ארץ.


בתקופה שבה העולם מתמסחר והילדים מרותקים למסך הטלוויזיה, הסלולר, המחשב או הטבלט, "מכתבים מג'ולי" הוא כתב עת מסקרן בעל תוכן איכותי, חינוכי וערכי. 

וכיף גדול לילד, להמתין בכל חודש לקבלת המגזין בדואר בצירוף שי, מה שגם ייצור עניין ויעורר את הסקרנות של הילדים.

גם ההורים יכולים להצטרף כמובן לחוויה איכותית משותפת .



קיבלנו את המגזין לסקירה. קודם כל דפדפתי בעצמי בגליונות כדי להתרשם.

המגזין מתחיל במידע כללי על המדינה בה עוסקים, וממשיך עם הרבה משחקי חשיבה כמו תפזורות, תשחצים ועוד, שדרכם ניתן ללמוד מושגים ומידע שקשורים למדינה. במגזין יש גם פינת מדע ופינת ספורט.

התרשמתי מהמגזינים, שהם מעבירים ידע בצורה מעניינת ומאתגרת לילדים, שהם עשירים בתרגילים, כך שהם תורמים לעיסוק, עניין וחשיבה אצל הילדים.



מכיוון שאין לי ילדים בגילאים להם הגליון מתאים, העברתי את המגזין הלאה לבני דודים שלי. הם מיד התעניינו ונהנו לדפדף, ולקרוא, ישבו ביחד ופתרו חידות. כמובן שגם גליון "ברזיל" המתאים בדיוק לתקופת המונדיאל עוררה הרבה עניין, אצל הבנים במיוחד.


אופיר שמיר כספי בעל המגזין: "יצרתי מגזין מהנה, מאתגר ומעשיר בידע. העשרה דרך חידות ואתגרי חשיבה הופכת את החוויה לכיפית ומעוררת מחשבה אשר מפעילה את הילד, בניגוד לשיטות לימוד פאסיביות הנהוגות בבית הספר, שלרוב מסתכמות במילה אחת: "משעמם". בדרך זו הילדים חווים "למידה משמעותית", אבל גם פיתוח יכולות כמו מקוריות, יצירתיות, התמדה וחקירה. התכנים שבמגזין מגיש מעובד ומותאם לילדים בלי להתפשר על איכותם ולהוריד את רמתם."

המגזין נוצר על ידי אופיר שמיר כספי, אב לארבעה. דור שלישי למחברי תשבצים ואתגרי חשיבה, חי ונושם את עולם משחקי החשיבה מלידה. חידות שכתב הופיעו בעתונים שונים – ישראל היום ומעריב ומוספיו השונים, ובחוברות התשבצים של ניקוי ראש (ניקוי ראש ענק, תשחץ בראש ועוד).

המנוי למגזין יכול להיות מתנה לילדים, לנכדים, לחברים או מתנה ייחודית.



עלות גיליון בודד: 39 ש"ח, 
מחירי מנוי משתנים. 
עכשיו יש גם מבצעים משתנים באתר, 3 גליונות + גליון מתנה ב-99 ש"ח, כמתנת סוף שנה לילדים גליון ב-25 ש"ח ועוד.
 

להשיג בסניפי סטימצקי ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט: http://www.lettersfromjulie.com




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...