יום חמישי, 18 ביוני 2015

מגזין דרך האוכל - עכשיו במהדורה כשרה והתנסות במתכון טעים מתוכו





חדש בישראל מגזין קולינריה לשומרי הכשרות:


'דרך האוכל - כשר'




דרך האוכל הוא מגזין האוכל המוביל בארץ. בעקבות כך, משיקה כעת קבוצת תכלת תקשורת, מגזין קולינרי חדש - "דרך האוכל כשר".


במגזין תמצאו הפקות אוכל, ראיונות עם מיטב השפים בארץ וכמובן מתכונים מיוחדים וטעימים של שפים בכירים.
בנוסף, סקירת מסעדות כשרות בארץ, מידע על יינות כשרים, מוצרים וספרי בישול חדשים ועוד. 





מדור נוסף בירחון דרך האוכל הכשר יביא את המדריך המקיף לנסיעות כשרות בחו"ל, ביקורת קידושים ומתכונים לשבת עם טיפים שיסייעו לקוראים לצלוח את הפלטה מבלי לייבש את האוכל וכן מתכוני קינוחים מפנקים, כשכל שלבי ההכנה יפורטו שלב אחר שלב.


מגזין "דרך האוכל הכשר" יכלול למעלה מ-40 מתכונים בכל גיליון, ויכול להוות למעשה מעין ספר בישול ואפייה שמתחדש כל הזמן עם מיטב המנות והשפים בישראל.

כמו "דרך האוכל" המוכר גם "דרך האוכל כשר" צבעוני, מודפס על נייר איכותי, מלא בצילומים מרהיבים מעולם הקולינריה, מעודכן וכל זה על גבי יותר מ-100 עמודים.

מחיר:  44.90 ש"ח

תכלת תקשורת – מו"ל הירחונים הגדול בארץ, המוציא לאור 20 מגזינים מכל הסוגים לכל הגילאים וביניהם: דרך האוכל, דרך האוכל – כשר, חיים אחרים, סגולה, הורים וילדים, מגזינה, נשים, עיצוב, נשיונל ג'אוגרפיק, מעריב לנוער, מעריב לילדים, זבנג, פודקיפוד, אותיות, גווול, קידס ועוד.
 

המתכון הראשון שהכנתי מתוך המגזין שקיבלתי לסקירה, היה מתוך מתכוני מנות בשילוב מרציפן, כיוון שאני חולה על מרציפן. סוף-סוף העזתי להכין עוגה ולשלב מרציפן באפיה בהשראת מתכון של עוגת בננות, שוקולד צ'יפס ומרציפן. 




אני הפשטתי את המתכון מעט, דילגתי על מספר מצרכים שלא היו לי ועל קישוט המרציפן והבננה הצרובה, שאני בטוחה שמוסיפים טעם ויופי לעוגה, אבל לעצמי הכנתי בגרסה הקלה ומהירה יותר. 

למתכון שלי ותמונות נוספות כנסו לכאן



 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...