יום ראשון, 5 ביולי 2015

אילת - המלצות על מספר תחנות במהלך הנופש שלנו (סקירה נרחבת על מלון קורל יו, לילה במלון מרקש וביקור במצפה התת-ימי)



אילת

אנחנו מאוד אוהבים לנסוע לאילת, בערך פעם בשנה, אך כל עוד אפשר, אני מעדיפה שזה לא יהיה בתקופה עמוסה של חופשת הקיץ, בחום ובמחירים גבוהים. לכן, בעיצומם של חגי תשרי, קיבלנו חשק עז לחופשה משפחתית באילת, ובדקנו מתי אפשר "לדחוף" קצת נופש בין החגים. הגענו למסקנה שרוב סופי השבוע "תפוסים" על ידי חג, ושיש כמה ימים בין חג לחג, ובסוף החלטנו לנסוע מיד אחרי ראש השנה, באמצע השבוע.  


היו לנו כמובן התלבטויות ובירורים בדרך, עד שהכל הוחלט ונסגר. נסענו עם משפחה קצת מורחבת יותר, כולל הסבתות, והחלטנו לטוס לטובתן וגם לטובת הילדים. הגברים החליטו לנסוע באוטו כי לא רצו לוותר על מכונית בתוך אילת. מצאנו טיסות במחירי רצפה - פחות מ-90 ש"ח לאדם! הטיסות היו עם חברת ישראייר, בכיוון הלוך היה מצויין, מטוס כמעט ריק, שורות של שלושה כסאות, ודיילים מאוד נחמדים, בחזרה המטוס היה קטן יותר, עם שורות של שני כסאות, וכנראה בגלל שהמטוס היה קטן, התזוזות היו מורגשות יותר, מזג האוויר הסתווי עשה את שלו, והתהפכה לי קצת הבטן לפני הנחיתה, מזל שזמן קצר אחרי זה זה נגמר, וזה כמובן היתרון הגדול.




 קבענו להתחיל את הנופש במלון בו שוהים חברים שלנו, כדי לבלות איתם לילה אחד ביחד לפני שהם עוזבים, המלון בו הם שהו נקרא "מרקש".

מצאנו דיל בגרופון ל-מלון "מרקש", והציפיות שלנו היו נמוכות מביקורות שקראנו, אך, חייבת לציין שהופתענו לטובה לגמרי! וגם החברים שלנו היו מרוצים. המלון משופץ והכל נראה חדש ונקי יחסית. בקבלה היו נחמדים והשתדלו לתת לנו חדרים בהקדם, הבריכה קטנה, אבל לילדים קטנים זה מספיק והם הספיקו עוד להשתכשך קצת בבריכה בזמן שחלק מאיתנו התארגנו בחדרים, לפני שיצאנו לטיילת לאכול משהו לארוחת ערב. הארוחת בוקר במלון היתה גם בסדר גמור, סך הכל מה שצריך לארוחות בוקר, כולל חביתות, סלטים, גבינות וקצת מתוקים.


למחרת, נסענו לבקר במצפה התת-ימי, בזמן ששאר המשפחה התעסקה בהעברה למלון אחר. המון שנים שלא ביקרתי במצפה התת-ימי.

החל מהשעה 11.00 ועד 15.00 יש בכל חצי שעה אטרקציה, כמו האכלת דגים. לצערי פספסנו את האכלת הכרישים ב-11 והגענו בסביבות 11.30.

הילדים מאוד התלהבו מהמגוון של הדגים, הבן שלי התחיל להתעניין בשמות הדגים, ולאחר מכן עברנו להאכלת דגים באקווריום הגדול ע"י צוללן, שמסביר למבקרים גם קצת על הדגים והתזונה שלהם.
 

ואם כבר מדברים על תזונה וגדים, הפחים המיוחדים שמפוזרים בשטח המצפה עם מסר חשוב:

בפארק המצפה התת-ימי הוסיפו השנה את "מפרץ הכרישים", מתחם עצום המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר וגולת הכותרת - בריכת אקווריום ענקית, הגדולה במזרח התיכון, ביתם של לא פחות מ-18 כרישים, עד ארבעה מטרים אורך כל אחד. את הבריכה חוצה מנהרה אקרילית שקופה והמבקרים, שעוברים דרכה, , יכולים לראות במרחק נגיעה את הכרישים החגים מעל - חוויה מיוחדת.

בתחילה הגענו לחלק של הבריכה, קשה לי לתאר אבל זה היה כל כך יפה, ולמרות הכרישים, מרגיע. הזכוכית מגיעה עד לרצפה וחוץ מהזכוכית אין שום דבר שמפריד בינינו לבין בריכת הכרישים, התיישבנו על הרצפה (נהננו גם מהמזגן) ופשוט משקיפים על המתרחש במים, מרתק, יפייפה, ומתפעלים כשהכרישים עוברים במרחק נגיעה לידנו, עד כדי כך שילדה אמרה לי שלא אתקרב כל כך. האמת, שיכולתי לנוח כך שעות ולצפות באקווריום, וגם את הילדים זה החזיק יחסית הרבה, עד שהבן שלי הסתקרן להמשיך ללכת למסדרון, ואז הגענו ל"היילייט", שזוהי הבריכה עם התקרה השקופה. 


באותו זמן לא היו הרבה כרישים בצד הזה, הם כנראה היו בצד שהיינו בו קודם לכן, כי שם ראינו אותם עוברים לידינו והרבה, אבל יש את חתולי הים האלו, תראו איך הם נראים מלמטה, פשוט פרצופים חמודים!


אין ספק שהחלק הזה מיוחד, לי באופן אישי היה יותר מהנה ונוח לשבת מול הזכוכית הענקית ולהסתכל עד לרצפת הבריכה. אולי זה תלוי גם באיזה צד היצורים הכי פעילים בדיוק.


כמובן שאי אפשר בלי להכנס למצפה עצמו, המגדל הלבן, אחד הסמלים של אילת.



הכניסה למרכז המבקרים החדש ולבריכת הכרישים כלולה במחיר הכניסה לפארק המצפה התת ימי, ללא תשלום נוסף.
מחיר כניסה מבוגר: 99 ש"ח. ילד (מגיל 3): 79 ש"ח.
אושינריום ושייט בתשלום נוסף

הכרטיס תקף לשלושה ימים, במהלך הביקור תעברו בדוכן הצילום, שם יצלמו אותכם וכך תוכלו לחזור במהלך שלושת הימים.
לגבי הנחות למצפה, ראיתי שבתוך המלונות מוכרים כרטיסים בהנחה, וגם למי שחבר בארגונים כמו חבר וכו'.


נעבר למלון, המלון שבו התרכז עיקר הנופש שלנו, הוא מלון Coral U Beach Club מרשת פתאל.
שמענו עליו לא מעט המלצות, מקרובים שהיו וגם משיתופים ברשת, ולבסוף החלטנו להשקיע מעט יותר ולהתפנק במלון הזה.

הנה החדרים והנוף שלנו מהחלון:

לא היה לנו מושג  עד כמה זה אומר "להתפנק" במלון קורל יו ביץ'...!

המלון מבוסס על קונספט "Ultra" המביא את הרף הגבוה ביותר בכל אחד מהתחומים הרלוונטיים לנופש. אתן לכם כמה דוגמאות, אחת המרכזית היא האוכל, שגם על זה שמענו אך לא תיארתי לעצמי... כמה?!, איזה כמות, ואיזה מבחר!... במספר עמדות מציעים עשרות סוגים שונים של מאכלים, חלקם מכינים על המקום. אחד האהובים עלי, זו העמדה, בה קוצצים השפים בו במקום, סלט טרי טרי, דק דק, לפי המרכיבים שתבחרו! בנוסף כמובן דגים, בשרים, כל פעם הפתעות משתנות מארוחה לארוחה, כולל למשל סושי. בארוחות בוקר, מעבר לחביתות וסלטים, הכינו במקום למי שמבקש משהו שלא הכרתי ומאוד אהבתי, בצל מטוגן בתוספת בייבי מוצרלה. לקחתי את הרעיון איתי הבית. בנוסף, פינה עם אוכל שילדים בדרך כלל אוהבים, נמוכה מתאימה לנוחות הילדים, עם צלחות פלסטיק, שלל סלטים, תוספות, קינוחים, עוגות ועוד... ואם תרצו גם יין, וכמובן שבמלון יש שתיה חופשית כל הזמן, בקבוקי מים לקחת, בירות, ברד וארטיקים. בין הארוחות הוגש כיבוד בלובי, וב-23 בלילה פיצה ישר מהטאבון במרפסת... 


יש המון פעילויות לילדים, כולל סוג של "קייטנה" - לפי גילאים הילדים מבלים עם מדריכים בפעילויות שונות כולל ארוחות (Ultra ילדים).

לא ניסינו, אבל תשמעו את זה (מתוך האתר), שירות WeFind ניתן ללא תשלום ומאפשר לכם לעקוב אחר פעילות הילדים במלון ישירות מהסמארטפון. הילדים מקבלים צמיד דיגיטלי המותאם לאפליקציה בסמארטפון, באמצעותה תדעו היכן הם מבלים עם המדריכים ותקבלו תמונות ועדכונים.

גם לגדולים יותר יש מגוון פעילויות ספורטיביות - כמו סדנאות קרקס, מתקני טרפז,  וטרמפולינה ענקית, ,גלשני רוח ומפרשיות, שנורקלינג, שיט ביאכטה, קייט סרפינג ועוד בחוף הפרטי של המלון (Ultra ספורט).



מבקרי המלון יכולים להנות גם מחוף ים, צריך לחצות רק את הגשר, ויש אפשרות לאכול צהרים גם במסעדה ליד החוף (בהרשמה מראש), שם הדגש הוא על בשרים על האש, שמכינים על המקום, אך תמצאו מעט מבחר של שאר התוספות.

למי שיש תינוק, עומד לרשותו חדר מיוחד עם מיקרו, סטריליזטור, מחיות פרי ומעדנים.

תוכנית הבידור במלון הרשימה אותנו גם כן, עם הצגות ברמה גבוהה ביותר. בערב הראשון זכינו לראות את "פינוקיו" ונהננו כל המשפחה, שחקנים סימפטיים ומוכשרים, עם ריקודים ושירים שמעלים את המצב רוח, כולל תלבושות ורקעים צבעוניים ועליזים. בערב השני ראינו מופע שהיה מורכב בעיקר מסוגים שונים של ריקודים, פחות מכוון לילדים, אך גם הם בהחלט נהנים מכל ההפקה.

את המופע המדובר The One, מופע בינלאומי מרהיב שמועלה על-ידי צוות המלון בהשקעה של מאות אלפי שקלים ומשלב מסכי לדים לצד מופעים מיוחדים שמועלים בשיתוף צוות ה- Go's והילדים השוהים במלון, לא הספקנו לראות כיוון שהוא מוצג ביום שכבר לא שהיינו במלון. (Ultra fun).
 

דבר נוסף, חדש וייחודי לגמרי במלון קורל יו ביץ', בשם U-Share.


הטכנולוגיה של הרשתות החברתיות והצורך של אנשים לתייג ולתעד כל רגע בחייהם - זולגים לאחרונה גם לתחום הנופש וכעת מוטמעים גם בישראל באמצעות פרויקט חדשני:

רשת מלונות "פתאל" משיקה במלון יו קורל ביץ' קלאב באילת  את פרויקט U Share -  אשר הופך אותו למלון "החברתי" הראשון בישראל. המלון עבר תהליך של דיגיטציה אשר הופך את חווית החופשה בו לשיתופית יותר ומחוברת לעולמות הרשתות החברתיות ואפליקציות .

תחת הסלוגן : Share your fun -

המלון קורל יו רושת בטכנולוגיה RFID, המאפשרת  לאורחי המלון להיפטר מהסלולארי ולהעלות תמונות ועדכונים בזמן אמת על חוויותיהם במהלך החופשה, ישירות לפייסבוק האישי, באמצעות תיוג אלחוטי שאינו דורש שום פעולה מצידם. בעת הקבלה למלון, יקבל כל אורח צמיד מיוחד אשר מזהה אותו בכל נקודה במלון ומפעיל את המצלמה.
 

ברחבי המלון הוצבו 16 עמדות מעוצבות אשר הופכות את חווית השיתוף לאטרקציה בפני עצמה: עמדת צלילה, עמדת צילום הממוקמת בתוך הבריכה- מתחת למים, עמדת וידאו במתחם הטרפז, עמדות צילום במתחמי החוף והבריכה, החץ וקשת, חדר האוכל, תיאטרון, שלושת אזורי הבר, גינת הילדים, עמדת גרין סקרין ועוד.

כרגע המערכת מסונכרנת להעלות את התמונות לפרופיל האישי ברשת פייסבוק אבל בעתיד מתכננת הרשת להרחיב את התיוג גם לרשתות חברתיות פופולאריות נוספות.

על הפרוייקט אחראים נדב פתאל מנהל שיווק דיגיטלי ברשת פתאל  וסוכנות הדיגיטל "אקליפטוס" בשיתוף פעולה עם חברת "עפר לשם-כשדמיון וטכנולוגיה נפגשים". 



הפעם הרגשתי שלא מיצינו, לא הספקנו את כל הפעילויות שהמלון מציע, מרוב שיש את הכל במלון (והילדים רוצים הרבה בריכה, וגם הארוחות זה זמן "פעילות" בפני עצמה), כשחזרנו הרגשתי שהיתי לזמן קצר ב"בועה"... ונשארתי עם טעם של עוד...




http://www.u-coralbeach-club.co.il/
http://www.coralworld.co.il
http://www.marakeshhotel.co.il/



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
(נכתב ב-22.10.2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...