יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

ice peaks - היכל הקרח בחולון - חוויה מיוחדת, מהנה וגם ספורטיבית

באחד מימי הקיץ היותר חמים, יצא לי לבקר עם בני הגדול ב ice peaks - היכל הקרח בחולון. 
זו הפעם הראשונה שאנו מנסים להחליק על הקרח, אין ספק שזוהי חוויה שונה ואירופאית עבור תושבי ישראל החמה, הציפיה לעלות על משטח ההחלקה והאתגר עבורנו נראה הפעם כיף מתמיד .



היכל ההחלקה על הקרח בחולון הוא מבנה ענק בשטח של כ-900 מ"ר עם 240 מקומות ישיבה לצופים במשחקים, במתחם אולמות לימי הולדת ולימי גיבוש, בית קפה וחנות לציוד וביגוד מקצועי למחליקים ושחקני הוקי.

מיד בכניסה להיכל מקבלים משוב של אוויר קר, כבר היה שווה לבוא :-)

בכניסה יש דלפק בו מקבלים את ציוד ההחלקה, מקבלים קסדה וכן צמיד צבעוני המורה של שעת הכניסה למשטח הקרח, כמו כן ישנם לוקרים שבהם ניתן לשמור את החפצים שלכם עד לסיום ההחלקה.

כרטיס הכניסה למתחם כולל החלקה על הקרח למשך 45 דקות





אלו אשר יודעים להחליק על סקטים, גלגיליות או רולר בליידס יסתגלו במהרה להחלקה על הקרח.
כיוון שבני עלה בפעם הראשונה על הקרח (ואני בפעם האחרונה לפני יותר מעשור), נעזרנו לאורך כל זמן ההחלקה במעקה המקיף את המשטח ורק לקראת הסוף, אזרנו אומץ ושנינו החלקנו מידי פעם ללא עזרת המעקה למספר שניות טובות. 
אין צפיפות על המשטח, וכל אחד מוצא את מקומו, המקצוענים יותר נעים ללא קושי לאורך כל המסלול, והמתחילים נעים בטבעת החיצונית של המשטח. בזמן זה, צפו בנו המשפחה הקרובה ממעלה הטריבונה שלמעלה ואף תפסו אותנו בכמה פוזות מצחיקות, אמיצות וגם מביכות.





בסיום 45 הדק' נקראנו לרדת מן המשטח, ובהחלט היה ניכר, שלאחר 45 דק' השיפור היה משמעותי, והרצון להמשיך לגלוש ולשוב ולבקר במקום פעמים נוספות רק התעצם.


החוויה מאוד כיפית מהנה, ותורמת מאוד לשיפור היציבה והקואורדינציה ובנוסף פעילות מגבשת, חווית ספורט אירובי שלמעשה לא מזיעים בה. ההחלקה על הקרח היא אטרקציה עבור כל גיל, בין אם זה ילדים קטנים ובין אם גדולים. מעבר לבילוי משפחתי, החוויה מתאימה גם לבילוי זוגי. ניתן כמובן גם להגיע כקבוצה.


משטח ההחלקה על הקרח, בנוי על פי תנאי בטיחות מחמירים עם הגנות המקובלות על פי התקן העולמי למשחקי הקרח והחלקה אמנותית על הקרח.


מחירים:
מחיר כניסה רגילה (45 דקות, כולל נעליים וקסדה) - 65 ש"ח.
ניתן גם לרכוש כרטיסיות מוזלות ומנויים. וכן ניתן לרכוש כרטיסים דרך מועדוני הצרכנות השונים.


מומלץ להצטייד עם גרביים ולבוש חם, כולל מכנס ארוך, גם לאלו שלא מחליקים..

אני ממליצה לנסות את החוויה הזו, להנות ולצחוק ויחד עם זאת להיות קצת פעילים גופנית.
לי היה ללא ספק זמן איכות מהנה ומיוחד עם הבן שלי. 
 

בחניית ההיכל יש שפע של חניות, בחינם.


http://icepeaks.co.il/




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...