יום שני, 28 בספטמבר 2015

ספר פעילות "אמא ואני מבשלים"



אני מאוד אוהבת את הרעיון של ספרי בישול לילדים, ראשית כי נוח לי עם מתכונים קלים ;-) שנית, מצוין כדי לשתף את הילדים במטבח. אני משתדלת מידי פעם לשתף את הילדים שלי בהכנות במטבח, או כפעילות עצמו, מכינה איתם במכוון משהו ביחד.


כשפתחתי את הספר אהבתי מאוד שהוא לא רק מכיל מתכונים, אלא גם הסברים, ראשית על תזונה מאוזנת ולאחר מכן כל סוגי מזון ספציפים. כך לקחתי את ההזדמנות הזאת כדי לשבת עם הילדים ולדבר ביחד על תזונה בריאה. נושא שכל הזמן רלוונטי עם הילדים.

   
יש עוד הסברים נפלאים עם תמונות גדולות וברורות, למשל על הביצה, על החיטה, עגבניה, פסטה ועוד.
לדעתי זאת תוספת מבורכת מאוד לספר. הזדמנות טובה ללמוד עם הילדים על נושא התזונה.



אז למתכונים - המתכונים כתובים ומצולמים כך שיתאימו לילדים.



למעלה בכל מתכון רשום זמן הכנה, זמן בישול ולכמה מנות המתכון מיועד.

בנוסף מופיע סימון בטיחות כאשר נדרשת עזרה והשגחה של מבוגר.

הספר מתכונים כשר. ליד כל מתכון מצויין אם "חלבי" או "בשרי".

הכל מלווה כמובן בתמונות, הכל בגדול וברור על עמודים גדולים.



ציינתי בהתחלה, שאני אוהבת מתכונים קלים, ותמיד מחפשת מה לחדש ולגוון בתפריט הילדים, אז את השילוב של ביצה מקושקשת עם פסטרמה ניסינו בזכות הספר, ולא חשבתי על השילוב הזה קודם.



הכנו גם עוגה מהממת עם מתכון של הספר, מתכון העוגה היה כל כך פשוט, עד כדי שהילדים הכינו אותה כמעט לבד. אני רק הוצאתי להם את המצרכים, בדקתי כמויות ועקבתי אחר השלבים כיוון שהילדים עדיין לא יודעים לקרוא.


הכמויות מצויינות ביחידות גרם, אני אישית היתי מעדיפה שיציינו את הכמויות לכוסות\כפות וכו', כי לא לכולם יש משקל בבית ולדעתי זאת דרך מדידה שמתאימה יותר לילדים.

תראו את העוגה שהכנו בעזרת הספר "אמא ואני מבשלים". פוסט מפורט על העוגה הזאת כאן.



"אמא ואני מבשלים", בהוצאת דני ספרים. מאנגלית: חגי ברקת. 63 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד.

מחיר לצרכן: 54 ש"ח

להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: http://www.siman-kria.co.il




ספר נוסף בסדרה יוצא בקרוב: "אמא ואני יוצרים", דרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של היצירתיות. הם יפתחו כאן את כישורי היצירה שלהם וילמדו להדביק, לגזר, להדפיס, לתפור ולקשט - והכול בעזרת אמא (או אבא). הם גם יגלו דברים מרתקים על החומרים השונים - איך מכינים צבע, מהיכן מגיע הנייר, איך מייצרים לבד, איך צובעים צמר ועוד.


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...