יום שלישי, 31 במרץ 2015

משחק בטיחות בדרכים של מיכל הקטנה!




סיפור האהבה של בתי עם מיכל הקטנה התחיל בערב עצמאות שעבר, כשישבנו בפארק ומיכל הקטנה הופיעה. הבת שלי, שהיתה כ-בת 2.5, היתה לפתע מוקסמת , ומאז היא מעריצה שלה. 

לקראת יום ההולדת האחרון, חיפשתי לה מתנה ושוטטנו יחד בחנות צעצועים ואז היא נגשה לבובת מיכל הקטנה ששרה ומדברת בלחיצה, וידעתי שזאת ה-מתנה בשבילה. 
מאז עברה כחצי שנה. לפורים קניתי לה תחפושת של מיכל הקטנה והשמחה היתה גדולה, וכשהגיע אלינו משחק חדש, מעניין, צבעוני חינוכי ומרתק, מלא תמונות, קולות ופריטים של מיכל הקטנה היא התמוגגה מאושר!

כפי שמתאים למיכל הקטנה, המשחק משלב את קולה ואת שיריה, ובהתאם לשיר שלה "זהירות בדרכים" כל המשחק כולו עוסק בזהירות בדרכים. 
חנכנו את המשחק כששני חברים של הילדים ביקרו בביתנו, וביחד עם ילדיי, ישבו בהתלהבות סביב המשחק למשך זמן ממושך.





ואני כאמא, לא רק שמחה כשיש משחק חברה, שמאפשר להינות מזמן משחק מהנה יחד עם חברים או עם כל המשפחה, אלא גם מחידוד הלמידה של הנושא החשוב של זהירות בדרכים. 

המשחק הוא משחק שמתאים לארבעה משתתפים, בכל תור מרימים כרטיס של מיכל, ולפי מה שיוצא מבצעים שלבים, או שמתקדמים כשיוצאות הספרות 1, 2 או 3, או שמרימים קלף מערימת "מה מסוכן?" או מערימת "מה בטוח?". על קלפי "מה מסוכן" מוצגים תמונות ובהם מצבים מסוכנים הקשורים לבטיחות בדרכים. על כל משתתף בתורו להסביר מה מסוכן וכיצד נוהגים נכון ולאחר מכן הוא יכול להתקדם שלב.
על קלפי "מה בטוח" מוצגים חפצים, המשתתף צריך להבדיל ולציין האם החפץ קשור לנושא של בטיחות בדרכים.
כשנוחתים על סמל "עצור", לוחצים על הסמל ומיכל משמיעה את קולה ומתארת מצב שלפיו אפשר להתקדם או לחזור צעדים אחורה, תלוי כמובן אם ההתנהגות בדרכים היתה זהירה או לא. 



על הלוח ישנן מספר דרכים שונות, כך שלילדים המשתתפים בהחלט יש גיוון במהלך המשחק ודרך המצבים המתוארים לומדים על מקרים והתנהגויות שונות וכך להבדיל בין ההתנהלות הנכונה לבין השגויה בבטיחות בדרכים. 







בנוסף מאת כוכבת הילדים, ספר חדש:  אמא שלי היא הכי בעולם
כתבה: מיכל ויצמן | אירה: אלית אבני
מיכל הקטנה היא גם אמא במשרה מלאה לשני ילדיה, יו לי (6) וליאו (5). מדי יום היא אורזת את המזוודה הוורדה שלה ויוצאת להופיע מול מאות ילדים נרגשים, המחכים בכליון עיניים לצפות בהצגה, ובסופה גם לחבק ולנשק את הכוכבת.
ליו לי וליאו כבר נמאס לחלק את אמא שלהם עם כל הילדים, ולכן הם מחליטים לצאת למסע ולחפש לעצמם אמא אחרת, כזו שתהיה אך ורק שלהם.
בדרכם פוגשים יו לי וליאו אמהות שונות, בעלות מקצועות מגוונים, דרישות והרגלים אחרים, שגורמות לשנהים להבין כי לכל ילד - האמא שלו, שהיא בהחלט האמא הכי טובה בעולם! 

זהו ספרה השני של כוכבת הילדים מיכל הקטנה. ספרה הראשון "אני מיכל הקטנה" יצא בשנת 2013 והיה לרב-מכר. 
מחיר: 69 ש"ח

לפרטים נוספים: ניר תמיר nir-t@yedbooks.co.il
8389966-052 


 המוצרים ניתנים לרכישה בחנויות הצעצועים המובחרות ובאתר של מיכל הקטנה:
http://www.מיכלהקטנה.com/shop 


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...