יום שלישי, 19 במאי 2015

מאפינס בולגרית עם פלפל קלוי ומאפינס בולגרית עם פסטו



מבלילה אחת הכנתי שני סוגי מאפינס טעימים מאוד!

ברוב הבלילה הוספתי פלפל קלוי, לשאר הבלילה הסופתי פסטו.
 
המתכון מכיל קוואקר, שהוא בריא ולא מורגש בכלל בטעם.
אני המרתי חצי מכמות הקמח בקמח מלא ולאחרונה גם מנסה להתרגל לשימוש בשמן קוקוס, למרות שגם שמן זית מתאים כאן באפייה. לא הרגשתי כבדות של הקמח המלא בעקבות טעם הגבינות והפלפלים\פסטו שהשילוב שלהם הופך את המאפינס לטעימים נורא.


נתחיל מהתחלה:

מצרכים:

200 גר' גבינה בולגרית
(אני השתמשת בבולגרית 25% של פיראוס, עליה כתבתי כאן. אפשר להשתמש גם בבולגרית מעודנת או גבינת פטה.)



1 קוטג'
4 כפות שמן זית, חמאה מומסת או שמן קוקוס
2 ביצים
1 כוס קמח (אני הכנתי עם חצי כוס קמח רגיל וחצי כוס קמח מלא)
1 כוס קוואקר
1 שקית אבקת אפייה
3 שיני שום קצוצות
חצי כפית פלפל שחור

פלפלים קלויים (אפשר להכין לבד או לקנות מוכן)

לגרסת הפסטו: כף גדושה פסטו
גבינה צהובה




אופן ההכנה:

1. מערבבים את כל המצרכים הלחים - גבינה, קוטג', ביצים, חמאה\שמן ואת השום.

2. מוסיפים קמח, קוואקר, א' אפיה ופלפל.

3. בשלב זה אני חילקתי את הבלילה ויצרתי שני סוגי מאפינס.

אתם כמובן יכולים להחליט על אחת הגרסאות.

פלפל קלוי:  אם אתם מכינים אותם לבד, חתכו אותם לחתכיות קטנות.

לי נשאר סלט פלפלים קלויים של צבר (מסדרת השף רפי כהן), שהוא כבר מתובל, השתמשתי בערך ברבע גביע.



לדעתי השילוב של התיבול של סלט הפלפלים הקלויים שידרג את הטעם והמאפינס יצאו טעימים בטירוף!



פסטו: על כ-רבע מהבלילה הוספתי כף גדושה של פסטו.

אם אתם משתמשים עם כל כמות הבלילה, היתי מציעה לשים 2-2.5 כפות פסטו.

כשהבלילה היתה בתבנית, הנחתי על כל מאפין, חתיכת גבינה צהובה.

שילוב מנצח וטעים מאוד למי שאוהב פסטו.


אני הכנתי את המאפינס במולטיקייק, כמובן אפשר גם בתנור רגיל בתבנית מאפינס. על 180 מעלות, כ-15 דקות בתנור.





* המתכון מסתמך על מתכון מאתר מאקו, כאן.




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...