יום רביעי, 27 במאי 2015

הביקור שלנו בקיפצובה





קיפצובה, רק למשמע השם, כבר מתחילים לקפוץ משמחה. אנחנו ביקרנו בפעם הראשונה בקיפצובה, כבר בכניסה לפארק, מצא חן בעיני שראיתי ריכוז של מתקנים קרובים אחד לשני, הרגשתי הקלה שלא צריך ללכת מרחקים כדי להנות מכל הפעילויות.



אני מקדימה ואומרת שנהננו מאוד ובילינו שם שעות רבות, יש גיוון של משחקים והמון מקומות ישיבה ומצויין - כמעט הכל מוצל!




בקיפצובה ניתן למצוא קרוסלות, מתנפחים ומגוון משחקיות, כולל שני מתחמי ג'ימבורי בעלי קומות, ומשחקיה אחת בפנים שמחולקת למגוון תחומים כמו תחפושות, x-box, קומפי ועוד'.


בנוסף יש מכוניות מתנגשות, גם כאן אהבתי את ההתחשבות ברב-גילאים והנוחות, שצמודים אחד לשני, יש מתקן מכוניות מתנגשות המתאים לגדולים יותר, ויש לקטנים יותר.


בפינת הפארק יש את מתקן סירות אבובים האהוב, אבל החל מגיל שנתיים.
הקטנים יותר לא צריכים לעמוד בצד ולהתאכזב, בסמוך יש משחקים שמתאימים לקטנים, הכוללים פינת ג'ימבורי קטנה שמתאימה לקטנים וגם מתקני משחק (בית עם מגלשה) שהתאימו לו בדיוק.
כך הפעוט שלי שכח מייד שהוא לא עלה עם האחים שלו למתקן האבובים במים.


בנוסף, בקרבת האבובים יש אגם קטן עם ברווזים, תמורת תשלום סמלי אפשר לרכוש מזון שמתאים לברווזים ולהאכילם. אהבתי מאוד את הרעיון! 



אחת האטרקציות בפארק היא רכבת ההרים בצורת זחל, בה גם הילדים וגם ההורים יכולים להינות. אני לא בנויה לרכבות הרים "אמיתיות" לכן נהנתי מאוד כשעליתי עם הילדים. הנסיעה בה מרגשת, אך לא ממש מפחידה.



מתחם נוסף שיש בפארק זה מתחם מכונות המשחק (תמורת אסימונים שרוכשים בכסף), אני הצלחתי להוציא לבת שלי כדור של סופיה באחת המכונות!
בתוך המתחם יש איזור של תותחי אוויר שיורים כדורי ספוג, ההנאה מהפגיעה ביריב ממול מובטחת.



ויש עוד, רכבת, תלת-אופניים לילדים...


אנחנו גם נהננו מהעבודה שלא היה עמוס מידי, לפחות לא ביום שאנחנו היינו, לא היתה צפיפות כלל במתקנים ובמתחמים השונים. קרבת המתקנים אחד לשני מאפשרים לרוב להורים לשבת ולצפות בילדים בטווח ראיה.

הילדים נהנו ממש, בילינו בכל המתקנים בפארק עד לשעות הסגירה, ובצאתנו מהפארק הילדים כבר ביקשו לחזור שוב. חוויה משפחתית מומלצת בהחלט!

קיפצובה נמצא בקיבוץ צובה, קרוב לירושלים. 
אפשר למצוא את "קיפצובה" בוואיז.

לגבי המחירים כדאי לבדוק, כל כרטיסי האשראי נותנים הטבות 1+1

www.kiftzuba.co.il

פייסבוק

עדכון מה-9.9.2015: מתקן חדש בקיפצובה - סירה בסערה - תוכלו לקרוא בפוסט כאן יותר.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...