יום שני, 8 ביוני 2015

דומינוס פיצה בקליק אחד - האפליקציה להזמנת פיצה בדרך המהירה ביותר



בעוד דומינו'ס פיצה העולמית חושפת בימים אלו שיטת הזמנה מהירה דרך tweeter, עם הזמנת פיצה בעזרת ציוץ סמלי אמוג'י, דומינו'ס ישראל משיקה שירות טכנולוגי חדשני להזמנת הפיצה בדרך המהירה בעולם.
תכירו את כפתור הזמנת הפיצה המהיר ביותר בעולם - ONE CLICK PIZZA. 



החל מהיום, כל לקוח דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, יוכל בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל, או מהאתר של החברה) להטעין בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו החל מהכתובת למשלוח ועד אמצעי התשלום. כפתור ה- ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות סליידר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות השונים, כך בשניה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים, או כמובן בין שתי פיצות מעודפות. 





דומינו'ס פיצה, כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, מקדמת בשנים האחרונות את חווית המשתמש בדיגיטל. המזמינים נהנים כבר היום מאתר הזמנות מתקדם ואפליקציית מובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה. כלים כדוגמת ה- Domino's tracker או Domino's builder מסייעים בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית ולהזמינה. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 62% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית, כולל יפן וארה"ב.


יצא לי כבר להשתמש מספר רב של פעמים באפליקציה של דומינוס, היה לי מאוד נוח להזמין דרכה פיצה בכמה קליקים, הכל מאוד ברור , בין היתר בוחרים תוספות, אפשר אפילו על רבע פיצה, אפשר לבחור זמן הגעה לאיסוף עצמי ועוד.
הפעם ניסיתי גם את "one click", לאחר רישום, האפליקציה הציגה לי את כל הנתונים מההזמנות הקודמות שלי, את מקום האיסוף ועוד, כך יכלתי לבחור פשוט את אותו דבר שוב, בעצם בקליק אחד. 


בסיום כל ההזמנה, האפליקציה מציגה את מצב ההזמנה.



והפיצה? טעימה כרגיל. 





קמפיין זוכה פרסים עם הגאד'ט הנחשק בעולם. דומינו'ס פיצה הציע ללקוחותיה, שקנו באמצעות הכפתור במהלך ימי ימי הקמפיין, פרסים של חברת Apple  – כל הלקוחות שהזמינו דרך הכפתור יכלו לגרד כרטיס גירוד דיגיטלי.
הפרס הגדול כבר חולק, אך בסיום ההזמנה שלי גם אני קיבלתי כרטיס גירוד ופרס תנחומים.






  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...