יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

מועדון הגריי (gray) ביהוד - למוסיקה יש עכשיו בית וגם למופעי הבידור




מדי פעם, אני מחפשת מקום בילוי מרענן ומהנה לבילוי זוגי עם בעלי. בד"כ משימה זו די קשה עבורי, כי אני מנסה לאתר מקום שהוא די נגיש ללא בעיות חניה, כדי שלא אבזבז את רוב זמן הבייביסיטר שהזמנתי רק בחיפוש אחר חניה, לא הומה ולא רועש מדי, אך כן מושקע מבחינת עיצוב ותוכן.

לאחרונה, יצא לי לבקר לבילוי זוגי במועדון הגריי Gray ביהוד. למי שגר באיזור המרכז, ההגעה למקום היא ממש מהירה, למרות ריבוי המכוניות שחונות באיזור, תמיד תמצאו חניה ללא תשלום ובזריזות רבה. באיזור יש גם פאבים וחנות מזון.

כשהגענו לקופת המקום, לא היה תור כלל, וכשנכנסנו פנימה, המקום היה כמעט בתפוסה מלאה אך ממש לא רועש ולא צפוף, המיזוג שם איכותי, העיצוב מושקע והאווירה במקום ממש כייפית. במקום תמצאו את כל קשת חתך הגילאים, תלוי כנראה לאיזה מופע הלכתם. 
אנחנו הגענו למופע של מיקי גבע, המצחיק והמוכשר, וראינו בין הקהל חיילים, נוער, ובוגרים בשנות ה-30 ועד ה-70, הרוב היו צעירים.


במקום יש מספר סוגי מקומות ישיבה, שולחנות אישיים, בר וספות. איזור הספות ממש יפה ומושקע. לפני תחילת המופע, ניתן להזמין אוכל ושתיה לשולחן מן התפריט המגוון ובמחירים הוגנים. בר האוכל נסגר עם תחילת המופע, אך בר המשקאות נותר פתוח ובמהלך המופע תוכלו לשתות ממגוון השתיה הקלה והמשקאות האלכוהוליים.


המופע של מיקי גבע, היה מצחיק מלווה בחיקויים של אמנים, ב"עקיצות" של אנשים מהקהל, וגם הפתעה לאלו שהעזו לצאת לשירותים במהלך המופע...




הבילוי במקום עבורנו היה מושלם, גם אוכל גם שתיה גם אווירה נהדרת, גם מופע מצחיק, ללא עיכובים מיותרים בדרך, זמן בילוי נטו! 
למוסיקה יש עכשיו בית, נראה לי שגם אני מצאתי בית לבילויים.



עוד על מועדון ה-GRAY
מועדון הגריי הנו בר הופעות חיות אשר מארח ונותן בית חם ובמה לאומנים ואנשי תעשיית המוזיקה על כל גווניה.
הוא מציע מקום גדול ומפואר עם הגברה תאורה ועיצוב חדשני ומתקדם הכולל תפריט עשיר במיוחד.

ב-GRAY שמו כמטרה שילוב וגיוון של אומנים שונים מתעשיית המוזיקה תוך כדי נתינת במה לאומנים צעירים ובוגרים כאחד על מנת ליצור חווית מוסיקה מושלמת. (מתוך האתר)


פוסט עם פירוט מופעי מוסיקה וסטאנדאפ הקרובים במועדון ה-Gray אפשר לקרוא כאן שוב.


כתובת:
החרושת 2, יהוד

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר:
טלפון:
03-6133556
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...