יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

TLV Balloon - חוויה בשמי תל-אביב

מאז ילדותי, עליה לכדור פורח נתפשה כאטרקציה ייחודית וייעודית לאנשים בעלי מעמד כלכלי גבוה. עכשיו אטרקציה זו מגיעה למרכז והופכת נגישה יותר לקהל גדול יותר.
אם הייתם לאחרונה באזור תל אביב, ודאי ראיתם כדור לבן פורח מבצבץ לו למעלה.

זהו ה-TLV Balloon, האטרקציה החדשה!

הבלון ממוקם בפארק הירקון, ההיבט הבטיחותי הוא בעל דגש מיוחד,הבלון קשור לכבל אבטחה מהקרקע, כך שהחוויה לא מפחידה בכלל. זוהי מעין נקודת תצפית על ארצנו היפה, ובעיקר על תל אביב, מלמעלה תוך כדי שהייה באוויר.

אין הגבלת גיל מלמטה או למעלה, כך שהבנתי שאם אפשר להביא ילדים בכל גיל, אין ממה לחשוש.

אני הגעתי עם הילדים שלי, כולל ילד בן שנתיים לעלות על הכדור פורח, לאחר שהם הביטו בו כבר מספר פעמים לאחרונה כשנסענו בכבישי תל אביב.

מודה שקצת התרגשתי בדרך לבלון, ככל שהתקרבנו לבלון נחשפנו יותר לגודלו הענקי וגם מפלס הציפייה וההתרגשות עלה בהתאם.

הגענו דרך אגב על הבוקר בשעה 9.00, היה ממש תענוג לחצות את הפארק השקט בשעה כזאת וגם הטמפרטורות יותר נוחות בשעות אלו בתקופה זו של השנה.

עלינו על הבלון, הכל מגודר מסביב, לצורך הבטיחות, הבלון מתרומם לאיטו, ולאחר מכן נעמד לכ-10 דקות, כך שאחרי כל ההתלהבות של ההמראה, אפשר להרגע ולהנות מהנוף ולנסות לזהות אתרים ואף לגלות מקומות חדשים.

הטיסה בכדור היא בעמידה, אפשר להסתובב כי הכדור עומד יחסית יציב מאוד.
הכדור עולה לגובה של כ-300 רגל והתצפית היא כמובן של 360 מעלות.

בעת השהיה בבלון תלווה אתכם מוסיקה כייפית. אני הייתי שמחה, לו היו מלווים את המעוף עם קצת הסברים על מה שניתן לראות, כי לא תמיד מכירים או מזהים.

הטייס שלנו היה מאוד נחמד וענה על כל שאלה בשמחה, אבל לא תמיד שואלים או לא כולם שומעים את מה שהוא עונה למי ששואל.
לדעתי זה היה נותן עוד ערך מוסף לאטרקציה.

ללא ספק חוויה כייפית לכל המשפחה, ירדנו לקרקע מלאים באנרגיות מהחוויה!

אני בטוחה שבשעות אחר-הצהרים זה מדהים ורומנטי לראות את השקיעה מהבלון וגם בחושך לראות את הנוף זוהרת בשלל אורותיה.

האטרקציה מתאימה גם לקבוצות, 30 איש יכולים לשהות בו-זמנית בתא נשיאת הנוסעים של הבלון .

מי שעדיין חושש, אז כדאי לכם לדעת, הכדור הפורח הוגדר על ידי הרשויות ככלי טיס לכל דבר ולפיכך רמת הבטיחות בו היא הגבוהה ביותר ומפעילי הכדור נדרשו לעבור קורס הכשרה ייחודי.

הכדור פועל כל יום מהשעה 9.00 בבוקר
א- - ה' עד השעה 21.00
ימי שישי עד השעה 17.00
ימי שבת עד השעה 20.00

שימו לב, עקב חזית רוחות לא יציבה, מומלץ ליצור קשר בסמוך למועד ההגעה.
טלפון לבירורים 03-5589722
ילד עד גיל 14 חייב בליווי מבוגר.

מחיר:
ילדים עד גיל 3 ללא תשלום
מגיל 3 - 8 שנים: 50 ש"ח לילד
כרטיס רגיל (החל מגיל 8): 75 ש"ח
תושב ת"א, חייל, אזרח ותיק: 65 ש"ח

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים כנסו לאתר:

האטרקציה מתוכננת להשאר גם לאחר תקופת החופש הגדול.