יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

חדש בישראל - פסטה טריה קפואה מוצר פרמיום בשם Surgital



נחתה אצלנו בארץ חדשה וטריה , פסטה קפואה.

לא סתם המטבח האיטלקי הוא אחד האהובים ופופולריים ומגוון מדינות, אין על פסטה ופיצות!

המוצר החדש מביא איתו בשורה משמחת לצרכן הפרטי והן לעסקי. עד עכשיו, בארץ, תחום הפסטות הטריות לא מפותח ממש, אין הרבה מבחר ואין שום תוצר בינלאומי. 


מדובר על פסטה של המותג סורג'יטל, בעל מסורת בעולם, בלמעלה מ-60 מדינות בעולם ומוביל בתחומו ומציע מגוון פסטות בצורות, גדלים וחיתוכים שונים.




הפסטות הטריות מיוצרות באזור "אמיליה רומנה" שבצפון איטליה ומשווקים בעיקר בשוק המוסדי (קייטרינג, חברות תעופה, בתי קפה, מלונות, מסעדות ועוד).
 
בישראל, מייבאת את המותג חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם.
בשלב הראשון תמצאו בישראל 7 סוגים של פסטות (ו-13 סוגים לשוק המוסדי). בהתאם לדרישת הצרכנים תתכן הרחבת ההיצע, כמו לדוגמה גם מוצרים כשרים ומוצרים מקמח מלא. 

בין המוצרים שישווקו בישראל: רביולי, לזניה וניוקי בטעמים ובמילויים מגוונים וייחודיים שאהובים על הצרכנים הישראלים, ביניהם: לזניה ירקות, לזניה פטריות, קנלוני ריקוטה ותרד, ניוקי תפוחי אדמה, עלי פסטה קפואים, רביולי גבינות ועשבי תיבול.


 הוזמנתי להשקת המוצר החדש בארץ שכללה טעימות של הפסטות, להן חיכינו במיוחד




הכי אהבתי את הניוקי ואת הרביולי במילוי גבינות.



הפסטות מאוד טעימות, בטעמים מיוחדים ומגוונים לעומת מה שמוצאים בדרך כלל במדפי הסופר, גם הצורות השונות נעימות לעין, וללא ספק יש מספר יתרונות בפסטה טריה וקפואה:



קודם כל, כמובן הנוחות - בקלות ובמהירות מכינים ארוחת פסטה טעימה.



איכות - הפסטה והמילויים נעשים תוך שימוש ברכיבים איכותיים.



חיי מדף ארוכים - בזכות הקפאת המוצר, הוא נשמר לטווח ארוך (18 חודשים, לעומת פסטה מצוננת בקירור עם תוקף של שלושה שבועות בדרך כלל).



הקפאת המוצר נעשית בטכנולוגיה ייחודית - באופן בדיד, ומאפשרת לצרכן להשתמש בחלק מן המוצר ולהכין את הפסטה ללא צורך בהפשרה, מה ששוב, מייעל את הכנתה של ארוחה מהירה.







באירוע ההשקה, סיפר לנו עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, שהוא סוגר מעגל קולינארי.....לפני כ- 4 חודשים נסע לחופשה למילאנו עם רעייתו, שהפתיעה אותו ביום הולדתו בארוחת ערב רומנטית במסעדת השף הידועה Sadler בעלת 2 כוכבי משלן.
הארוחה התבססה על פסטות  פרמיום וכהן, שהבין את הפוטנציאל בפסטות המיוחדות, שאל את השף עליהן והוא עדכן שמדובר במותג הפסטות המוביל באיטליה - Surgital.  יומיים לאחר מכן,  נפגש עדי כהן עם בני משפחת באצ'יני במילאנו וסגר איתם עסקה לייבוא ושיווק  בלעדי של המותג בישראל.



גם אורחים מאיטליה הגיעו לרגל ההשקה בישראל: בראנקטו איגנאזיו, השף הראשי של המותג ואנטוניו  טורלי – סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה. 

במהלך השבוע הקרוב השף הראשי של המותג ידריך שפים בכירים במספר מסעדות בישראל,  לגבי אופן השימוש במוצרים. כמו כן יערכו בסניפי רשת טיב טעם סדנאות שף לבישול פסטה וטעימות.





המוצרים מבית סורג'יטל ישווקו תחת ארבעה תתי מותגים:

  • סדרת  Sfoglina- לפרטי -  פסטה קפואה באריזות של 500 גרם המיועדת למכירה במעדניות ורשתות מזון  בסה"כ מיוצרים תחת מותג זה  10 סוגים שונים, לישראל מייבאים מתוכם 4 מוצרים.
  • Fiordiprimi - לפרטי ולמוסדי - סדרת מוצרים באיכות הגבוהה ביותר המיועדים לבתי קפה ברים ומסעדות במגוון כולל לזניה וקנלוני בחבילות של 2.5 קילוגרם מתאים ל  10-12 מנות, המוצרים נארזים במגש אלומיניום שניתן להכניס לתנור וכן להגיש לשולחן .
  • Prontosfoglia  - לפרטי ולמוסדי - הוא שם נרדף לפסטה ולזניה איכותית בקרב שפים בתחום המסעדות  והקייטרינג באיטליה. סדרה זו של מוצרי איכות מבית סורג'יטל מציעה דפי פסטה מוכנים להכנת פסטה קנלוני ולזניה  לשוק המסעדות קטרינג וכן, לשוק הביתי.  

  • Laboratorio Tortellini - למוסדי - סדרת מוצרי פסטות איכותית המיועדת למסעדות וקייטרינג הכוללת מוצרים עם צורות ומילויים מיוחדים אשר ישווקו לסקטור המוסדי. בין המוצרים: גראנטורטלונה ריקוטה ותרד, טורטלצ'י ריקוטה ותרד, טורטלי במילוי מחית  תפו"א, רביולי במילוטי גבינות, רויאולצ'י במילוי ערמונים ועוד. סה"כ 13 מוצרים.

מחירים לצרכן:

רביולי גבינות ועשבי תיבול 500 גרם – 28.90 ש"ח ליחידה

לזניה ירקות 2.5 ק"ג – 99.90 ש ליחידה

לזניה עם פטריות 2.5 ק"ג – 99.90 ש ליחידה

ניוקי תפוחי אדמה 1 ק"ג – 24.90 ש"ח ליחידה

קנלוני ריקוטה ותרד 2 ק"ג – 99.90 ש"ח ליחידה

קנלוני ריקוטה ותרד 500 גרם – 28.90 ש"ח ליחידה

עלי פסטה קפואים 500 גרם – 11.90 ש"ח ליחידה 


את כל הפרטים על ייצור הפסטות של סורג'יטל אפשר לראות גם בסרטון:

https://www.youtube.com/watch?v=QpELc8n5iBY 

להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובמעדכניות ובמסעדות המובחרות.



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...