יום ראשון, 24 בינואר 2016

חלב יטבתה בבקבוק למחזור וגם ליצירה!


יטבתה יצא במהלך לטובת איכות הסביבה - ומחזירה את החלב לבקבוקי פלסטיק שניתנים למחזור. 

תהליך הפיתוח ארך שנתיים ובעזרת טכנולוגיה חדשה, מחלבת יטבתה החלה לייצר את החלב המועשר בבקבוקים במקום בקרטון.



הקבוקים מעט שקופים, כך שניתן לראות את כמות החלב בתוכה. 

הקרטוני חלב בעייתים הרבה יותר למחזור בעקבות החומר הפנימי (לימנט) של הקרטון.


כשיש מיכלי מחזור, ניתן לחשוב גם "מחוץ לקופסה" ולמחזר לטובת יצירות. 



לכבוד ט"ו בשבו, מחלבת יטבתה יצא בשיתוף פעולה עם מעצבת וכוהנת ה-DYI דנה ישראלי ומציעים טיפים לשימוש חוזר בבקבוקים, שיכולים בקלות להפוך לאגרטל או עציץ צבעוני.

אני קיבלתי מארז מקסים עם בקבוקי חלב ומגוון של חומרי יצירה וכך הילדים שלי התאספו סביבי ברגע ששמעו יצירה וראו את כל החומרים. 

בבקבוק אחד ניסיתי את הספריי צבע, אך כיוון שירד בדיוק גשם, תפסתי פינה אחד מקורה במרפסת והתזתי את הספריי בעקבות הריח החזק שיש בו, מומלץ לעשות את זה רחוק מהבית והמקום שהילדים שוהים בו (זאת רק דעתי שלא מבוססת על שום חקר או בדיקה שערכתי, פשוט לא מרגיש לי בריא).

הצבע התייבש יחסית מהר וגם את הנזילות החלטתי להשאיר כחלק מהעיצוב.
בקבוק אחר החלטנו להשאיר לבן.

וכך נתתי לילדים יד חושפית לקשט את הבקבוקים ונהננו לגמרי ולמשך זמן ממושך, כולל הקטן בן ה-2.5 (יש לי עכשיו בקבוק חלב מקושט במקרר שמנצנץ לי כל בוקר כשאני מכינה קפה:) .



לבסוף הבת שלי החליטה שהיא רוצה ליצור מהבקבוק שלה פרפר, אז הוספנו לו כנפיים, מחושים ופנים. 


זמן היצירה היה פשוט כייף, מתאימה לקטנים ולגדולים. 
אני פשוט לקחתי את זה מייד לכיוון הילדים, אבל כמובן שגם מבוגרים יכולים ליצור מראה קלאסי יותר. דוגמה נוספת של דנה ישראלי, בה חותכים את הבקבוק ומלבישים את התחתית על החלק העליון.



http://www.yotvata.co.il/


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...