יום רביעי, 15 ביוני 2016

פיצות שף של אסף גרניט בדומינו'ס


אצלנו כולנו אוהבים פיצה, כולל הילדים וכולל אותנו, ההורים. פעם בשבוע לפחות אנחנו "מפנקים" את הילדים בארוחת פיצה בערב.

את דומינו'ס אנחנו מכירים היטב, וגם עדכנתי בבלוג מספר פעמים על חידושים בתפריט ואכן,כהרגלה מדי פעם רשת דומינו'ס פיצה מחדשת בעוד שורה בתפריט ובעוד מאכל חדש. וכשחושבים, מה עוד אפשר לחדש כל כך בפיצה?! אז הנה, מגיע לו משהו שונה, אומנם פיצה אבל טוב יותר מפיצה רגילה.. דומינו'ס פיצה שף.
מדובר בפיצות ייחודיות שפותחו - במשך שנה וחצי! - על ידי השף אסף גרניט ואורי נבון ממחניודה.

אסף גרניט ואורי נבוא. קרדיט צילום מעיין דיסקין

במשך שנה וחצי נבחנו יותר מ-100 הצעות לפיצות ולבסוף נולדו להם 3 סוגי פיצות חדשים, עם סך הכל 20 תוספות חדשות בתפריט של דומינו'ס!




פיצת דומינו'ס שף 4 מחבתות:



פיצת 4 מחבתות מציעה שילוב של טעמים עזים, כשטעמי הקונפי מדגישים את טעם התוספות בזכות בישול איטי היוצר טעם דומיננטי בין ארטישוק לבין קונפי שום, קונפי עגבניות שרי וקונפי בצל. החמיצות העדינה של עגבניות השרי משתלבת עם מתקתקות הבצל המטוגן. מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים, גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו צנוברים ועלי בזיליקום טריים.

קרדיט צילום דן פרץ



פיצת דומינו'ס שף בצלאל:

פיצה שכל כולה היא חגיגה צבעונית של בצלים בקונפי טעמים: מבצל סגול בטעם מתקתק המושג בזכות בישול עדין בסילאן, דרך בצל לבן המבושל אף הוא בקונפי ובצל לבן אפוי  ועד בצל מטוגן צהבהב המושג בזכות בישול בכורכום. שילוב טעמי וצבעי הבצלים יוצר פיצה מרהיבת צבעים המוצעת בליווי רוטב עגבניות משובח, כדורי בייבי מוצרלה וגבינת מוצרלה. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום, כשלהשלמת הטעם מוצע כתוספת בצד, לפיזור על ידי הלקוח, עלי טימין יבשים.
  
קרדיט צילום דן פרץ


פיצת דומינו'ס שף בקרנה:

הפיצה הבשרית בקולקציית דומינו'ס שף מציעה שילוב של פרוסות חזה בקר דקיקות עם שלוש סוגי גבינות משובחות. מכדורי בייבי מוצרלה איכותיים, דרך גבינת מוצרלה מגורדת ועד פרמז'נו גרנה פדאנה - גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה. אלו בתוספת רוטב עגבניות משובח, המוגשים על הבצק הדק בתוספת שמן זית יוצרים פיצה בשרית עדינה לחובבי הז'אנר. להשלמת הטעם, מפזרים על הפיצה, לאחר יציאתה מהתנור, תוספת גבינה של פרמז'נו גרנה פדאנה וכתוספת מהצד, לפיזור על ידי הלקוח, עלי אורוגולה טריים.


קרדיט צילום דן פרץ


בצק חדש פותח במיוחד לליין הפיצות הזה ושודרג עם שמן זית כתית איכותי וגם שיטת הכנת הפיצה שונה. את פיצות השף מכינים על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. 

קרדיט צילום דן פרץ

אנחנו טעמנו מפיצות השף בפעם הראשונה באירוע השקה בת"א (שהתקיים בסניפים שונים בארץ והיה פתוח לכולם, חולקו סלייסים בנדיבות לכולם מכל סוגי פיצות השף). 


את הפיצה עם הבקר לא טעמנו מטעמי כשרות, אך מפי כל מי שאכל ממנה, שמעתי שהיא מוצלחת מאוד. 
אנחנו אומנם מאוד אוהבים בצל על הפיצה, אך הפיצה המנצחת שלנו מבין שלושת פיצות השף החדשות היא פיצה 4 מחבתות. למרות שאני בדרך כלל לא אוכלת ארטישוק, בפיצה הזאת זה לא הפריע לי כלל, נהפוכו, כל הטעמים משתלבים מצויין, יש את השום שמקפיץ את הטעם למי שאוהב, מרגישים רכות בפה יחד עם קריספיות ושילוב של טעמים שפשוט גורמים לי לטעם של עוד.


פיצות השף ככלל ופיצה 4 מחבתות ללא ספק ברמה גבוהה מאוד והאחרונה השתלבה אצלנו אפילו בשולחן חג השבועות, בו אירחתי. חלק מבני המשפחה, בעיקר המבוגרים יותר, לא שמעו על הפיצה והתפעלו מטעמה.

דומינו'ס שף פיצה יפעל כמותג מקביל לדומינו'ס פיצה, והפיצות יוגשו בנוסף לסניפי הרשת גם במסעדת מחניודה.


במשך השנה צפויות להגיע 2 פיצות נוספות לתפריט הפיצה שף.

מחיר פיצות השף: מחיר מבצע של 55 ש"ח לפיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה. (מחיר רגיל ללא מבצע 69.90 ש"ח לפיצת שף)

ממליצה למי שאוהב להזמין פיצה מהבית, להשתמש באפליקציה של דומינו'ס, היא מאוד נוחה ומהירה יחסית. (כתבתי עליה מפורט יותר כאן
תוספת שהגיע יחד עם הפיצה שהוזמנה


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...