יום שני, 25 ביולי 2016

חוף גיא - פארק מים, מגלשות וחוף פרטי על הכנרת

באחד מימי שישי נסענו לפארק המים חוף גיא שממוקם על שפת הכנרת. נסיעה של שעה וארבעים וחמש דקות בערך מאזור המרכז. כל מי שנסע לטבריה בטוח כבר ראה פעם מהכביש את המגלשות מתנוססות להן מתוך הפארק.

מדובר בפארק מים גדול, יש שפע של שמשיות, תחתיהן ניתן להתמקם. אנחנו הגענו לקראת השעה 11 וכבר לא נותרו הרבה שמשיות פנויות. התמקמנו, התמרחנו ומיהרנו להתרענן באחת מן הבריכות.

התחלנו עם בריכת הגלים. על שפת הבריכה היה צוות בידור מאוד נחמד שאף חילק פרסים לשוהים בבריכה וברקע שירים מקפיצים מנוגנים על ידי תקליטן.
דבר נוסף שמצא חן בעיני, שהיו מספר מצילים מסביב לבריכה.

אחרי בילוי בבריכת הגלים עברנו לבריכה הסמוכה, בריכה בשם "עולם הילד". שם יש מגלשות קטנות לילדים, אחת ארוכה ואיטית וובמתקן השני שלוש מגלשות צמודות, אמנם קצרות אך מהירות. בנוסף מזרקות של מים.
לגדולים יותר יש מגלשות מים אקסטרימיות יותר.
הכחולה המפותלת ארוכה אבל לא מאוד מהירה, וגם בני בן ה-7 עלה עליה. אפשר גם עם ילדים קטנים יותר בליווי של מבוגר.
הילדים השתעשעו מספר שעות טובות בתוך הבריכה, בין לבין עלו על מגלשה כזו או אחרת. בסך הכל יש בחוף גיא 7 סוגי מגלשות שונות.

במהלך השהות אכלנו ארוחת צהרים במזנון-מסעדה, המציע מגוון של ארוחות

"בריכה" נוספת ומיוחדת היא הירידה במדרגות הישר לכנרת, מומלץ לעשות זאת עם נעליים מתאימות כי הקרקעית מלאה באבנים.
כיף לחוות פארק מים עם בריכות ואטרקציות ובנוסף יש גם את האפשרות להנות מהכנרת, סוג של חוף ים פרטי.

בשישי כשהיינו היה גם מופע של פיטר פן, שהתקיים באולם סגור וממוזג ששייך למלון הצמוד, חוף גיא, אך לא צפינו במופע כי היינו עסוקים בבריכות השונות.
המקום גם מציע פעילויות של ספורט ימי ולקטנים יש גם מתנפחים.
העברנו יום בכיף, נסענו הלוך ושוב והנסיעה ממש קלילה, הילדים נהנו בטירוף, וזה בעצם הכי חשוב לנו.

כוכבי - ילדים רבים יופיעו בחודשי החופש הגדול (יולי-אוגוסט 2016) בפארק המים חוף גיא. המופעים מיועדים לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה.

בין האמנים אשר יופיעו במהלך החופש הגדול. להלן לוח המופעים לשבועות הקרובים:
יום שישי, 5.8: קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל.
יום שישי, 19.8: נווה עצלנות מארחים את ליטלי
יום שישי, 26.8: קופיקו, המגה-מותג הישראלי מזה 65 שנה

כל ההופעות מתחילות בשעה 12:30.

שעות פתיחה פארק המים חוף גיא:
הפארק פתוח במהלך כל ימות השבוע. שעות פתיחה 17:00 - 09:30

יש שפע של חניה - בחינם!
המקום מגודר ומאובטח.

מחירים בפארק המים חוף גיא - טבריה:

הכניסה חינם לאורחי המלון חוף גיא.

כרטיס בקופה לילד ולמבוגר: 90 ש"ח (ילד מגיל שלוש חייב בכרטיס).

מחיר לתושבי טבריה, חיילים, גמלאים ונכים: 80 ש"ח

ניתן לקיים ימי כיף לקבוצות עד 2,500 איש.