יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

סינמהתאטרון - הצגות עכשיו בסינמה סיטי !


הצגת ילדים זה אחד הבילויים האהובים עלי. זכור לי מהילדות שלי, שמאוד נהניתי מהצגות ומופעים וכיום, כשאני הולכת עם הילדים שלי להצגה טובה ומהנה, אני לפעמים תוהה מי נהנה יותר, הם או אני... 

הצגות איכותיות ניתן למצוא מעכשיו גם בסינמה סיטי - הסינמהתאטרון!

איזה חידוש מבורך וממש נוח, כמעט כולם יודעים איפה נמצא מתחם הסינמה סיטי הקרוב אליהם, יש שפע של חניות, המתחם ממוזג וניתן לשלב עוד אפשרויות בילוי, לדוגמה שיטוט בחנויות, ארוחה או פינוק באחת המסעדות או בתי קפה וגם סרטים.


לוח ההצגות לחופש הגדול:


15.8 איה אאוץ ואווה בשעה 10:30 בסינמה סיטי גלילות
לינק לרכישה:



16.8 עמי  ותמי בשעה 10:30 בסינמה סיטי גלילות
לינק לרכישה:


16.8 משלוש יוצאת אחת בשעה 10:30 בסינמה סיטי ירושלים
לינק לרכישה: 



17.8 בנצי הפיל בשעה 10:30 בסינמה סיטי גלילות
לינק לרכישה:




17.8 זהבה ושלושת הדובים בשעה 10:30 בסינמה סיטי ראשון לציון


לינק לרכישה:




20.8  דירה להשכיר בשעה 10:30 בסינמה סיטי כפר סבא
לינק לרכישה:



*ההצגות מיועדות לגילאי 5-10



20.8 מופע סטנד-אפ לילדים "סינמצחיק עם כוכבי הצחוקיה בסינמה סיטי גלילות
 הסטנד-אפ מתאים לגילאי 7-12


 עמוד ההצגות באתר סינמה סיטי:
 http://www.cinema-city.co.il/kidsshows


* כרטיס שני במתנה 1+1 למחזיקי כל כרטיסי לאומי קארד (בכפוף לרכישת ההטבה באתר לאומי קארד)

אנחנו כבר בחרנו לנו הצגה, היה קצת קשה להחליט אבל בסוף החלטנו יחד על ההצגה "איה אווץ' ואווה". 




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...