יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

סדרת אנטיאייג'ינג חדשה מבית GIGI מעבדות קוסמטיקה



Nutri Peptide - Nature meets Scientific Innovation 

הוזמנתי להשקת סדרת טיפוח וטיפול של אנטי-אייג'ינג חדשה של חברת GIGI  מעבדות קוסמטיקה במשרדי החברה החדשים בפתח תקווה.

מנכ"ל GIGI חיים זר

"ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה" היא חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, עם יותר מ- 400 תכשירים ייחודיים המיועדים לטיפול מקצועי מידי קוסמטיקאית ולשימוש עצמי בבית.

מסכת זהב!

בפיתוח המוצרים, המשלב ידע וחומרי גלם מחברות בינלאומיות ומחקר של כימאים מובילים בתחום הקוסמטיקה בישראל, מושם דגש על התאמתם לתנאי החיים המודרניים ולתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למיחזור.

סדרת האנטי-אייג'ינג החדשה Nutri Peptide המשלבת פפטידים חדשניים עם מרכיבים טבעים להענקת מראה זוהר ושיפור מוכח בכל הפרמטרים המאפיינים עור צעיר ובריא.

תמונת יח"צ


סדרת Nutri Peptide החדשה יוצרת, לראשונה בתחום הטיפוח,  אפקט מוכח של מראה בריא וקורן לעור. במרכז הסדרה: קפסולה טכנולוגית - PhotoGlow עטופה בפפטיד ליגנד המקשר את החומר הטבעי הפעיל לתא כדי ליצור פעולה ממוקדת ותוצאות מהירות הנראות לעין.

על הרכיבים ותרומתם:
מרכיב ההולכה החדשני- PhotoGlow: מכיל תמצית פעילה של אצת כלורלה עשירה בכלורופיל ההופך את  אנרגיית האור לאנרגיה כימית ATP)), PhotoGlow גורם לעור להיות מוצק, חלק ובריא בפרק זמן קצר ביותר בגלל שיטת החדירה הטכנולוגית החדשה המשיגה מקסימום תוצאות במינימום זמן.

תמצית כלורלה וולגריס: מיצוי מיקרו-אצות המסייע בטעינת האנרגיה התאית הטבעית של העור ותומכת בייצור מוגבר של חלבונים (קולגן). האצה עשירה בכלורופיל המשמש כמאיץ ראשי לתהליך הפוטוסינתזה באמצעות ספיגת אנרגיית האור.
Galactoarabinan שרף טבעי המכיל מולקולות של  חד-סוכרים הקשורות בשרשרות ארוכות , המופקים מעצי לגש צפון אמריקאים בעזרת טכנולוגיית מיצוי הרשומה כפטנט. בשונה מרוב השרף
טבעי למולקולת ה-GA יש משקל מולקולרי נמוך בהשוואה לרוב הרב-סוכריים, לכן היא נספגת בקלות ופועלת לעומק שכבות העור.

שיח ערבה קנדי : Canadian Willow Herb תמצית טבעית המופקת משיח הגדל בערבות קנדה הצומח במהירות גם לאחר שריפות יער ובעל יכולת פיטוכימיקלית לשרוד בתנאי מזג אוויר קשים. ברפואה העממית מייבשים את הצמח ומשתמשים בו כחבישות להרגעת עור או לעידוד החלמה של כוויות עור. התמצית מעכבת את פעילות אנזים 5 אלפא רדוקטאז ובעלת תכונות ואנטי-אוקסידנטיות חזקות.

Redensin: תמצית צמח הגוגול הגדל בהודו ומשמש אלפי שנים כמרכיב פעיל בטיפולי איירוודה. מגביר איחסון טריגליצריגדים בתאי שומן בעור המעניקים נפח לשכבת הדרמיס.  מעלה את רמת החומצה ההיאלורונית הטבעית בשכבות העור ומונע היווצרות קמטים עקב יובש. ממלא קמטים מבפנים כלפי חוץ לקבלת מקרם אחיד וחלק יותר.

SabiWhite  : מרכיב המופק מפקעות כורכום בעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-אוקסידנטיות. התמצית מונעת היווצרות רדיקלים חופשיים ומבהירה את גוון העור על ידי ניטרול אנזים הטירוזינז היוצר את כתמי המלנין.

HentoWhite : הוא מרכיב המבוסס על נגזרת של Resorcinol  הגורם להפחתה ביצירת מלנין ולהבהרת כתמי עור קיימים, מבלי לגרום לגירוי העור.  פועל בצורה סינרגטית על כל הגורמים ליצירת כתמים ובעל השפעה מתמשכת לאורך זמן. Resorcinol מעכב את פעילות האנזים tyrosinase  במידה משמעותית, ובמקביל פועל גם על שלושת המנגנונים שאחראים לתהליך ייצור מלנין.

חומצה היאלורונית  : Hyaloronic Acid החומצה היאלורונית משמשת כמקור לחות זמין בגלל יכולתה לספוח מים פי אלף ממשקלה. חומצה היאלורונית (הילרונן) היא פוליסכריד הידרופילי המצוי בכל רקמות החיבור והרקמות האפיתליות והעצביות. הגוף מייצר את החומצה בקרום התא והיא משמשת כמרכיב במטריקס החוץ תאי, תורמת לתקשורת הבין תאית, להתחלקות ונדידת תאים וכמרכיב המעודד את הפיברובלסטים ליצור קולגן חדש.


בסדרה קיים מגוון רחב של מוצרים, כך שאפשר למצוא לכל סוגי העור והעדפות מענה.
מגוון המוצרים הקיימים בסדרה Nutri Peptide:

ג'ל ניקוי  - Clearing Cleanser
קרם לחות לעור יבש  - Instant Moisturizer
קרם לחות לעור שמן  -  Balancing Moisturizer
קרם לילה מזין  - Nutri Night Cream
סרום חיוניות  -  Vitality Serum
קרם עיניים  -  Eye Contour Cream
מסכה מטהרת -  Purifying Clay Mask
מסכת יופי  -   Hydra Vitality Mask

איבונה קרוגליאק, נבחרה לשמש כפרזנטורית של החברה וזאת 20 שנה לאחר ששימשה לראשונה באותו התפקיד, מיד לאחר שזכתה בתואר מלכת היופי של ישראל. פגשנו אותה גם באירוע ההשקה. אליה התלוותה בתה יהלי בת ה- 8, שהופיעה לצידה באחד מסרטוני הקמפיין החדש של החברה.


איבונה קרוגליאק: "אני מאמינה שלנשים קל יותר להתחבר לאישה בוגרת ובשלה המוכרת להן קרם נגד קמטים. אני גאה לשמש כפרזנטורית של מותג יופי מקצועי ישראלי שמצליח בעולם ומתרגשת מהעובדה שהקמפיין אליו הצטלמתי ישמש כמקור השראה לנשים רבות ברחבי תבל".

מיכל חלילי, מדריכה ראשית, איבונה קרוגילאק עם ביתה וחיים זר

לאחר השקת הסדרה בישראל, היא תושק גם במדינות אירופה השונות, בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם.

את מוצרי GIGI ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני יופי מובילים ברחבי הארץ.



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...