יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

מתחם עיצוב רוזנפלד - כל מה שצריך לבית




אם אתם מפתח תקווה והאזור, וודאי שאתם מכירים או לפחות שמעתם על החנות בשם "רוזנלפלד". אם אתם לא מאזור, אני מניחה שכנראה שאתם לא מכירים.. בשביל זה אני כאן :-)



רוזנפלד הנה חנות - מתחם ענק לעיצוב, בנייה ושיפור הבית, לצרכנים פרטיים וגם לאנשי מקצוע, בקיצור, נמצא שם בערך כל מה שצריך לבית, כמו
כלי עבודה, מוצרי חשמל, אביזרים לרכב, רהיטים לבית ולגינה, קמפינג, תאורה, פרזול, מוצרי אמבטיה, כלי בית, מצעים, כלי מטבח ועוד. 






 
החנות גדולה ומשתרעת על שטח של כ-5000 מ"ר ומה שחשוב לנו הצרכנים, המחירים הם יחסית נוחים והוגנים. בנוסף מדובר בעסק משפחתי, כבר למעלה מ-50 שנה בבעלותה של משפחת רוזנפלד. 

ברוזנפלד נערכו גם לקראת החורף במחלקות השונות. לדוגמה:


מוצרי חמשל


מגוון של מוצרי חימום, ביניהם תנורי חימום, מפזרי חום, תנורי אינפרה, רדיאטורים... בנוסף תאורת חירום, נטענת קבועה או ניידת עם זמן תאורה של 8 - 24 שעות. 


טקסטיל

ניתן למצוא מגוון של שמיכות פליז נעימות, כירבוליות מחממות, שמיכות פלאנל מעוצבות, שמיכות פוך טבעיות וסינטטיות, מצבעים למבוגרים ולילדים ואפילו פיג'מות לנשים וילדים.


כלי בית

תרמוסים צבעוניים, השומרים על קור וחום, עם סגירה הרמטית, כוסות תרמיות מנירוסטה, קומקומי צילינדר מזכוכית, קנקני תה, מאגים, קערות למרק, במגוון צבעים והדפסים.




מתחם העיצוב רונזפלד
רחוב הרב פינטו מסעוד אשר 20
סגולה, פתח תקווה 

ניתן לבצע הזמנות גם אונליין באתר.

www.rozenfeld.co.il 


 
  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. אשכרה, מגניב ממש, אני לא מהאזור, אבל נראה ששווה להגיע בשביל לקנות קצת רהיטים לבית?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...