יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

קונכיות מלאות בגבינה


למגוון הטעמים של גבינת שמנת תנובה מצטרף טעם חדש - עם בצל ועירית.
כשראיתי אותו על המדף בסופר, היתי חייבת לקנות ולנסות ומאוד אהבתי. טעמו מתובל אך עדין.

טעים מאוד בכריך, הכנתי לי גם טוסט טורטיה עם שמנת בצל ועירית ומשתפת אתכם בהצעת הגשה סופר-קלה להכנה, מאוד טעימה וגם נראית מרשימה - מצויין כשמגיעים אורחים ורוצים לכבד בנשנוש טעים.

קונכיות בצק במילוי גבינת שמנת עם בצל ועירית



אופן ההכנה:

בצק - אני השתמשתי במלווח, אבל אני מאמינה, שסוגים אחרים של בצק, שיש לכם בבית או מתחשק לכם להכין, יתאימו.

נתתי למלווח להתרכך מעט על השיש. אחרי מספר דקות של הפשרה קלה (לא יותר מידי, אחרת הוא נהיה דביק) קרצתי מהבצק עיגולים (בעזרת כוס).

את העיגול הידקתי לתבנית מאפינס, כך שנוצרה צורה של קערה. 


מילית הגבינה -
ערבבתי 3 כפות של סימפוניה עם בצל ועירית + כף של קוטג'. 

אפשר להוסיף ירקות לפי הטעם, כמו פטריות, תירס, זיתים, פלפל... 

אני הוספתי בחלק פטריות ובחלק תירס, וחלק השארתי בלי ירק. 



מעל הנחתי חתיכת גבינה צהובה ונתתי לזה להאפות.

אני הכנתי במולטיקייק, אך אפשר גם בתנור. 


יצא מעדן! 

גם טעים, גם יפה לאירוח והתאים גם כארוחת ערב לילדים.




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...