יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

מולאן - הצגה חדשה מבית אורנה פורת


הצגה חדשה מבית אורנה פורת - מולאן


ההצגות של אורנה פורת ידועות כהצגות מעולות, אני שומעת על כך מאחרים וגם צפינו בעצמנו במספר הצגות שונות של אורנה פורת. לכן כבר לפני הצפייה ידעתי שמדובר בהצגה איכותית.

ההצגה מולאן, על פי האגדה הסינית הידועה על הנערה מולאן וסרט דיסני מוכר.
הסיפור מתרחש בארץ סין ומולאן הנה בת יחידה להוריה. כשההונים מאיימים לתקוף בסין, הקיסר מצווה על כל משפחה לשלוח זכר אחד לצבא. במשפחה של מולאן זה אמור להיות אבא שלה, אך הוא כבר מבוגר ולא בריא. מולאן לוקחת החלטה אמיצה ומתגייסת לצבא במקומו - ועושה זאת מחופשת לבן! 


חשבתי שההצגה תהיה איכותית וצדקתי לחלוטין. את מולאן מלווה מספר הסיפורים, שבכך הוא גם עוזר לילדים בקהל להבין את הסיפור טוב יותר, מצחיק מידי פעם ומשלב משפטים חכמים, כמו של קונפוציוס והסברים על סין.

מאוד מאוד אהבתי את הערך המוסף של ההצגה, את המסרים שמעבירים, לדוגמה: לא בכוח אלא במוח וכדי להשתפר במשהו צריך להשתפשף ולא להניח שאנחנו מספיק טובים. 

גם מולאן מצליחה להפתיע בתור חייל בצבא וזוכה דווקא להערכה של המפקד, על אף שהיא (בעצם הוא) לא הלוחם הכי חזק, ואת זה כולם יודעים. אז כיצד ייתכן הדבר? תכונות אחרות שבאות לידי ביטוי גוברות על תכונות "גבריות", של כוח פיזי וגאוותנות. מולאן מביאה איתה תכונות נוספות ללחימה שעוזרים לצבא שלה. 

ומה יקרה כשיתגלה שמולאן החייל בעצם בת? 


בנוסף, המופע משלב קצב, אקרובטיקה, משחק של אור, תלבושות - הכל ביחד פשוט הצגה מקסימה ביותר.


אנחנו נהננו מאוד. מדובר בהצגה לכל המשפחה, בה גם הילדים וגם המבוגרים יהנו.

הפעם הגעתי עם הבן 3.5 שלי והבת 5. חששתי שההצגה תהיי קשה מידי לקטן, אך הגדול שלי בסוף לא יכל להצטרף והקטן רצה לבוא איתנו. הוא הפתיע וישב לאורך כל המופע, צפה בעניין ונהנה. 

לא הכרנו את הסיפור לפני, אבל הצצנו בסרט באותו יום של ההצגה, מהר מאוד הבנו את עיקר הסיפור וכך גם היה יותר קל להבין את הסיפור. 



משתתפים: דון לני גבאי, שלום שמואלוב, ליאור חקון/טל דנינו, עומרי זמרי, יגאל ברנר/ליאור זוהר, רני אלון, תום אפלבאום, אור משיח, יוחאי גרינפלד/יוסף אלון 



מחזה ובימוי: צביה הוברמן, מילות השירים: גיל צרנוביץ, ניהול מוזיקלי: ליאור רונן, כוריאוגרפיה: קים גורדון, תפאורה: שני טור, תלבושות: לימור הרשקו, תאורה: מאיר אלון , שפה ודיבור: מרגלית גז, אבזרים: נרקיס אלבה, ע' במאי: אסף פרידמן



מועדי המופע בחנוכה:


מולאן, חנוכה יום שני 26.12.16  היכל התרבות מודיעין
מולאן, חנוכה יום שלישי 27.12.16  בשעה 17:30 היכל התרבות קרית גת
מולאן, חנוכה יום רביעי 28.12.16  המשכן לאמנויות הבמה אשדוד
מולאן, חנוכה יום חמישי 29.12.16  בשעות 12:00, 16:00 אודיטוריום סמולרש, אוניברסיטת ת"א
מולאן, חנוכה יום ראשון 1.1.17 בשעה 18:00 היכל התרבות נס-ציונה




כרטיסים ברכישה מוקדמת בטל: 03-5111444 שלוחה 9.
מחיר כרטיס: 40-90 ש"ח                              
מחירים מיוחדים למחזיקי ישראכרט, ועדי עובדים וקבוצות



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...