יום שני, 27 במרץ 2017

ממרחי טחינה של אחוה - גם זוכי פרס מוצר השנה 2017 וגם בגרסה כשרה לפסח




בשנה שעברה, אחוה השיקה חידוש מאוד מוצלח של ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן. את שניהם טעמנו ואהבנו וגם עדיין נמצאים אצלי בשימוש, כאלטרנטיבה בריאה יותר לממרח מתוק כשהילדים מבקשים וגם כשלעצמי מתחשק.
הממרחים החדשים של אחוה מתאימים גם לשילוב במאפים וקינוחים. 

 כתבתי כאן בבלוג כשהממרח החדש הושק. 
שדרגתי לי מאפינס עם ממרח טחינה וסילאן

ממש לאחרונה, הסדרה התרחבה והתווסף אליה ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכרכיל ממתיק מלטיטול).

כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא. בהשוואה לממרחי שוקולד אחרים, ממרח טחינה עם שוקולד של אחוה הנו בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, ביניהם סיבים תזונתיים, וויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות. בנוסף הם דלים בנתרן, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, ללא צבעי מאכל. 



לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה. מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוסה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי רגשות מצפון. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".


סדרת הממרחים של אחוה מתאימה גם לטבעוניים (vegan friendly).




בשבוע שעבר נערך טקס מוצר השנה לשנת 2017, הטקס החשוב ביותר בעולם הצרכנות - וסדרת הממרחים המתוקים עם טחינה של אחוה זכו בפרס מוצר השנה 2017! 
אני מיד חשבתי "בצדק". בעיני מוצר חדשני, טעים אשר משלב מתוק ובריאות. 





לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", בחברה מברכים על קבלת הפרס החשוב. "טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן ואנו שמחים שהצרכנים אוהבים את המוצרים והם הופכים לממרחים המומלצים לשימוש".

לכבוד חג הפסח, ממרחי טחינה עם שוקולד ועם סילאן כשרים לפסח. הרי הדיעה הרווחת היא שאין כמו מצה עם שוקולד, אז הנה לנו ממרחי טחינה עם שוקולד למריחה על מצה, עם ערכים תזונתיים. 


בעיני אפילו רעיון מקסים ושימושי לתת  גם כמתנה לחג, ככה לדוגמה:



מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 שקלים לאריזת 400 גרם.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
כשר לפסח בהשגחת בית יוסף. 

   


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...