יום שני, 12 ביוני 2017

תפריט הקיץ של קפה ג'ו - טעים, מרענן ומתחשב


רשת קפה ג'ו חוגגת 20 שנה של קפה גורמה וקולינריה. אכן מי שאכל בקפה ג'ו, בטוח שם לב שהתפריט מאוד עשיר ביחס לבתי קפה סטנדרטיים ובנוסף גם מתעדכן ומתחדש מעת לעת. כך גם לקראת קיץ 2017: 

בתפריט מנות חדשות ומרעננות, תוך התחשבות בצרכים שונים של לקוחות, כמו נמנעים מגלוטן או טבעוניים. על התפריט אחראי רם ענתבי, השף הראשי של קפה ג'ו.
הפעם הושקע גם בתפריט קינוחים חדש, על ידי שיתוף פעולה עם השף-קונדיטור אלון שבו. 

אני כבר הספקתי לטעום חלק מהמנות החדשות, בהשקת התפריט החדש ואשמח לשתף אתכם. 


המנה הראשונה שהוגשה לנו בשם "כרמלה" - פוקצ'ה דקה ואפויה ועליה לבנה מתובלת, סלט טאבולה  בורגול, ביצה קשה וסלסה עגבניות.


המנה מוצעת במסגרת תפריט ארוחת הבוקר, מוגשת עם חמוצים ושתיה חמה או קרה (45 ש"ח)

למי שאין בעיה עם החמיצות של לבנה (לי אין), זאת מנה מעולה, שילוב נהדר,  טעימה מאוד ומרעננת. 
אני כבר יכולה להגיד שזאת הפכה להיות המנה המועדפת עלי מכל אלו שהגיעו אחריה.


בקטגורית מנות פתיחה:

חגיגת בריאות - חגיגה של קטניות, דגנים ועוד בתיבול לימון על צזיקי וטחינה גולמית.


אני מאוד אוהבת קטניות ודגנים והשילוב עם הצזיקי והטחינה הוא שילוב מוצלח לטעמי. מנה קלילה ומרעננת ובנוסף גם מלאה בדברים בריאים.  
*אפשר לקבל את המנה הזו בגרסה טבעונית בלי הצזיקי.


קובה פריך - ללא בשר. קובה בורגול במילוי סויה, מוגש עם סלט טאבולה ולבנה או טחינה.

הקובות הקטנות, ממש כייפיות לנשנוש או כמנות פתיחה וטעימות מאוד. 

סלט פנצנלה - סלט עגבניות צבעוניות, מוצרלה פרסקה עם בצל סגול, בזיליקום ותיבול של שמן זית, לימון וחומץ בלסמי.


הסלט הזה קלע בול לטעם שלי! מגוון  העגבניות השונות והטריות, ממש טעים, מוצרלה משתלבת  נהדר ואני כל כך אוהבת את הטאץ' של החומץ בלסמי בסלט. זה ה-סלט שלי.

מנות פתיחה נוספות הן לביבות בטטה ומאפה גבינה (כולם במחיר אחיד של 29 ש"ח)

ויש גם סלט עגבניות ובולגרית. גם הוא משלב עגבניות שונות, בליווי זיתים, גבינה בולגרית, ארוגולה ונענע, בצל ירוק, פלפל חריף, מתובל בשמן זית, לימון וזעתר.
גם זה סלט טעים, מעודן יותר בתיבול לעומת פנצנלה, אך יש בו חריפות בעקבות הפלפל החריף.
(49 ש"ח)

לחמא בעג'ון - טבעוני
האמת שזאת המנה היחידה שלא היתה לטעמי, בדרך כלל אני מאוד אוהבת לחמא בעג'ון אבל לא התחברתי לטעם של התחליף בשר, הרגשתי סוג של טעם לוואי שאני לא רגילה אליו, אולי מעצם זה שאני לא רגילה למוצרים טבעוניים.
(45 ש"ח)


בנוסף תמצאו בתפריט של קפה ג'ו כריכים, טוסטים, סלטים נוספים, פסטה, פיצה ומנות דגים.



לתפריט הקיץ נכנסו גם משקאות סמודיס ומילקשייק, בטעמים חדשים ומעניינים, כמו משקה יוגורט עם אננס, פסיפלורה וזרעי צ'יה, תות-בננה וקוקוס, מילקשייק אוראו, מילקשייק טופי-פקאין וגם משקה המשלב ספירולינה, שזהו הסופרפוד הנחשב לאחרונה וסך הכל המשקה עם הטעמים הנוספים היה לי טעים.

 

המנה הבאה היא משהו מיוחד באמת - היוגורט משלב סלט פירות יחד עם קינואה(!) אדומה, בנוסף זרעי צ'יה - מנה שהפתיעה והלהיבה מאוד בגלל רכיב הקינואה והיא גם טעימה ובריאה מאוד. 
(32 ש"ח)

את היוגורט קינואה ופירות תמצאו בתפריט ארוחת הבוקר, לצד מגוון ארוחות בוקר נוספות, כמו בוקר ג'ו לשניים או ליחיד, בוקר ג'ו טבעוני, בוקר אישי, שקשוקה, בוקר מהטאבון שכוללת מנות בשילוב פוקאצ'ה, בוקר נשנוש וארוחות בייגל.


בגזרת הקינוחים כאמור, תפריט חדש שנבנה בשיתוף פעולה עם השף קונדיטור אלון שבו, נמצא קינוחים קלאסיים כמו עוגת שוקולד עם רוטב טופי, מילפי, טארט לימון, עוגת גבינה וקרם לימון (מרענן וקייצי אמרנו), עוגת בננות ושוקולד. הכל מאוד טעים.
גם כאן טבעוניים ונמנעים מגלוטן יוכלו למצוא קינוחים העונים על הצרכים שלהם.
(כל הקינוחים 39 ש"ח)




קצת רקע על קפה ג'ו:
חברת קפה ג'ו, שהצטרפה לרשימת מותגי העל של Superbrands לשנת 2016, מונה כ-250 סניפים ונקודות מכירה ומובילה מזה 20 שנה את תרבות הקפה האיכותי. הרשת מציעה חווית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי המלווה בשירות אדיב ומקצועי. התפריט הדינמי והמתחדש נוצר ע"י השף הראשי של הרשת כאשר בכל מנה מושקעת חשיבה רבה, תוך סקירת טרנדים בארץ ובעולם והתאמה לחיך הישראלי. ג'ו נותנת מענה לצרכים שונים עם מנות ללא גלוטן, ללא סוכר, תפריט טבעוני ועוד. פיתוח התפריט מתבצע בצמוד לתזונאית הרשת, כאשר קיים דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

מפעל הקפה של הרשת קולה מידי חודש מעל 30 טון קפה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.





   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...