יום רביעי, 19 ביולי 2017

כורכומין ספקטרום מבית סולגאר - פטנט עם ספיגה גבוהה


כורכום ידוע כתבלין בריא מאוד. החומר הפעיל בצמח הכורכום נקרא כורכומין ומהווה כ-3% מן השורש.
מחקרים מצאו כי לחומר זה תכונות אנטידלקתיות, נוגדות-חמצון ונוגדות סרטן. 

נוגדי חימצון הם חומרים שמגנים על הגוף מפני רדיקלים חופשיים ועל ידי כך מונעים מחלות ומגנים מסרטן. יש הרבה נוגדי חימצון: ויטמין C, סלניום, חומצה אלפלא ליפואית, ויטמין E ועוד. הכורכום חזק פי שמונה מוויטמיני C ו-E, והוא חזק מספיק על מנת להילחם בהידרוקסיד - רדיקל חופשי שמזיק לתאים ועלול לגרום לנזק בריאותי גדול.

לכורכומין יכולת לנטרל רעלנים מהכבד ולאזן את רמות אנזימי הכבד, ולכן הוא מסייע בתהליכי ניקוי רעלים, בנוסף, טוב ללב ומאיט את ההתקדמות של מחלת האלצהיימר. 

את יתרונות הכורכום גם מחקרים הראו, אך מסתבר שהזמינות הביולוגית שלו נמוכה, כלומר היחס בין כמות שניטלת לבין האחוז שמגיע בסוף למחזור הדם הוא נמוך, כך היעילות של סגולות הכורכום מופחתת. 

ההכרה המחקרית ביתרונות הכורכום, לצד הבנת מגבלות הספיגה שלו, הובילה חוקרים לפיתוח חדש של כורכומין עם תכונות המאפשרות ספיגה איכותית וגבוהה של הרכיב בגוף. הפיתוח החדיש הינו של כורכומין בטכנולוגיה הנקראת ‘Micellar Delivery System’ המאפשר זמינות ביולוגית וספיגה הגבוהות פי 185 יותר מאלו של כורכומין תקני רגיל. טכנולוגיה זו הינה פטנט ייחודי רשום של ‘Micellar Curcumin’ שיתרונותיו הוכחו מחקרית. פטנט חדש בשוק הישראלי המשווק לראשונה ע"י חברת סולגאר וזכה ב-4 פרסי מצויינות וטכנולוגיה.

נוטלים קפסולת כורכומין אלת עם הארוחה


כורכומין ספקטרום Full Spectrum Curcumin מבית סולגאר הינו היחידי שמגיע בסופט ג'ל (כמוסה רכה המכילה כורכומין נוזלי liquid formula). כמוסה אחת  מכילה 40 מ"ג שווי ערך ל – 7,400 מ"ג של כורכומין!

כורכומין ספקטרום מכיל מנגנון ספיגה טבעי, טכנולוגיה זו מאפשרת תהליך טבעי של ספיגת רכיב שומני בסביבה מיימית המגיע אל מחזור הדם ומאפשר לכורכומין שהייה בדם על פני 24 שעות ובכך מאפשר לו להיספג בגוף ולא רק במעי.

כורכומין ספקטרום מהיר ומרוכז יותר - כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכומין תקני. זמן הגעה לשיא ריכוז הרכיב בדם מהיר פי 6.8 מכורכומין תקני רגיל (1.1 שעות בניגוד ל-7.5 שעות). בנוסף, רמת הריכוז בדם בשיא פי 453 יותר מכורכומין תקני רגיל.



מחיר מומלץ לצרכן :199 שקלים (ל- 30 כמוסות ג'ל רכות)

ניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים




(מידע לעיל לקוח מתוך וויקיפדיה ווואלה בריאות )




   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...