יום שישי, 21 ביולי 2017

ביקור בתערוכת הדרדסים

הדרדסים, הייצורים הקטנים והחמודים, מלווים אותנו כבר המון שנים, ובכל שנה הם חוזרים אלינו אם בסרט חדש או מופע חדש והפעם גם בתערוכה חדשה.
אז ביקרנו בכפר הדרדסים, אטרקציה חדשה לכבוד הקיץ ואני כמובן רוצה להעביר לכם את החוויה עד כמה שאפשר וחשבתי קצת מה לכתוב. אני אתחיל דווקא מהסוף, הילדים שלי נהנו :-)

אני חייבת להודות, שהגעתי עם ציפיות או לפחות ציפיתי למשהו קצת שונה ולכן בהתחלה לא התלהבתי וחיפשתי "מה יש עוד". אחרי שהשלמתי עם השלב הזה, פשוט נתתי לילדים להתרוצץ ולהנות, אז ייתכן שאם גם אתם תדעו למה לצפות בהחלט תהנו יחד עם הילדים.

אז ככה, כמו הדרדסים עצמם, הכל בתערוכה חמוד. 


מיד כשעוברים בכניסה, נכנסים הישר לכפר הדרדסים!

מה שאומר תפאורה שלמה הכוללת בתי דרדסים, דמויות של דרדסים, צמחיה תואמת ואפילו באר מים ואיך אפשר בלי... גרגמל. 
רק מה, הדמויות הן מקרטון ויש תחושה שאפשר היה להשקיע מעט יותר מבחינת הדמויות. עם זאת, הכל נראה מאוד נחמד וצבעוני.

הילדים מסתובבים ומשחקים, ההורים בעיקר מצלמים.


ממשיכים, למתחם הבא, שם נמצא הכפר המיניאטורי. בעצם זה הגודל ה"אמיתי" שלו. על משטח (25 מ"ר) בנו כפר שלם גדול עם בובות קטנות של דרדסים וכל מה שעוד דרוש, ממש חמוד. לילדים טיפה גבוה מידי אבל בצצדים יש רמפה שניתן לעלות עליה ולהשקיף משם. ככל שמסתכלים יותר, מגלים יותר. 


על הקירות מסביב ניתן למצוא מידע אודות הסיטורית הדרדסים, היוצר שלהם, ניתן לראות אוסף של דרדסים ואביזרים מדורדסים וותיקים יותר.

ואז נכנסים לבית הענק, שבו הכל ענק, כדי שנוכל להרגיש כמו מדורדסים, קטנים כמו הדרדסים. 
במתחם הזה נמצאים חפצים, שנמצאים בכל בית, רק בגודל ענקי (הפעם לא מקרטון), שניתן לעלות, לטפס או להכנס אליהם, וכמובן שוב להצטלם. 
אני הכי אהבתי את המתחם הזה בתערוכה.

בנוסף מתקיים מופע של דרדסים (לפי לוח זמנים) באורך של כחצי שעה למופע. הפעם רואים על הבמה חלק ממשפחת הדרדסים, ביניהם דרדסבא ודרדסית וגם גרגמל, שכמובן מגיע כדי להפריע לדרדסים. המופע קליל, מכיל הרבה שירים וגם סיפור נחמד שמכיל מוסר השכל בסוף - אפשר לבחור להיות שמחים. 
הקהל יושב על רצפה שהיא משטח דשא סינטטי ומלאה בכריות, מה שהופך את הישיבה להרבה יותר נוחה והבמה נמצאת גבוה, כך שבגדול ילדים יצליחו לראות את הבמה בלי הרבה בעיות. 


לאחר מכן חשבנו שסיימנו את הביקור וחוזרים. בדרך ליציאה עברנו בכפר הדרדסים, והילדים התחילו שוב לשחק שם ביחד, בין הבתים והדמויות, ממש התרוצצו שם ונהנו ולא רצו לעזוב. האמת שגם התחיל להתרוקן כי היה כבר ערב ולקראת סגירה ואז היה להם יותר מקום פנוי. הגדול שלי רצה לחזור לבית הענק ולטפס, בעיקר על הכסא הגבוה, שמקודם עמדו בתור כדי לשבת עליו, ובסוף הצלחתי לצלם, כשהמקום היה כבר כמעט ריק לגמרי.

כן כן זה ילד אמיתי שיושב על כסא

אז לסיכום, מקווה שאחרי קריאת הסקירה הצלחתם להתרשם מתערוכת הדרדסים כדי להחליט אם אתם מתחברים או לא. הרבה פעמים אנחנו ההורים מסתכלים קצת אחרת, תמורה ביחס למחיר וכמו שקרה לי, הגעתי עם ציפיות ודמיינתי משהו אחר, אבל בסופו של דבר הילדים רואים את העולם קצת שונה מאיתנו ומסוגלים ממש להנות מהחוויה. 

ניתן להעביר שם בכיף שעה וחצי-שעתיים, תלוי בכם עד כמה אתם ממצים מהר ובכל אופן מחיר כניסה מלא הוא גבוה מדי ועל כן (כמו ברוב האטרקציות) כדאי מאוד להגיע רק אם מצאתם מחיר מוזל או מבצע. 



שעות פתיחה: 09:00 – 18:30
שישי: 09:00 – 15:00
שבת: 09:00 – 18:30

מחירי כרטיסים: מחיר מלא: 119 ש"ח
מכירה מוקדמת: 99ש"ח
כרטיס משפחתי (2 +2*) – 329 ש"ח (במקום 480 ש"ח)
*לילד עד גיל 12
ילד מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס


לרכישת כרטיסים: Eventim - *9066 www.eventim.co.il


← אם אתם מחפשים עוד פעילויות לחופש הגדול, כדאי לכם לראות את הפוסט הגדול עם מגוון של פעילויות ואטרקציות בקיץ 2017 ברחבי הארץ. כאן.



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...