יום רביעי, 26 ביולי 2017

משחקיית גלי'צה בראשון לציון (בתוך סניף טיב טעם)


ילדים בדרך כלל אוהבים ג'ימבורי ומשחקיות למיניהן, לרוב גם ההורים, הרי מדובר במקום שמעסיק את הילדים למספר שעות, במקום ממוזג ויש סיכוי טוב שההורים יכולים לשבת להם קצת לנוח בזמן שהילדים מוציאים אנרגיות.
רק מה, לא תמיד יש לנו את הזמן לקחת את הילדים למשחקיות הללו. גיליתי מקום שמשלב משחקייה ,סופר, בית קפה ואפילו בר משקאות. מה דעתכם לערוך קניות בזמן שהילדים בפעילות, באותו מתחם?!
לשילוב הזה מספר יתרונות, אפשר כמובן לקנות מצרכים לבית לפני  או אחרי הביקור בג'ימבורי, אם אתם מגיעים עם חברה או עם בן הזוג, להתחלף, בזמן שאחד משגיח על הילדים, השני עורך את הקניות.
בנוסף, אפשר גם לתת קפיצה לסופר באותו מתחם ולקנות לילדים נשנושים או משהו לאכול, החל ממעדן ועד למאפים לדוגמה.


את השילוב הנפלא הזה, גיליתי לאחרונה בביקור שלנו במשחקיית גליצ'ה שנמצאת בתוך המתחם של טיב טעם בראשל"צ. הסופר עצמו ענק עם מבחר גדול של מוצרים, גם מוצרים מחו"ל (ולא כשרים כידוע). הסופר כולל מתחם של בר משקאות הכולל מסכי טלוויזיה בו ניתן לצפות במשחקי כדורגל ועוד, מתחם קפה ומאפה ומשחקיית גלי'צה. במפתיע, המשחקיה מרווחת ומציעה מגוון של תחנות ומשחקים.

תמצאו שם מגלשה גדולה (מתנפחת) בגובה 6 מטר, הילדים מתלהבים לעלות ולטייל בקומה העליונה, עד שמגיעים למגלשה, יש בריכת כדורים, מתקן טיפוס, בימבות, פינה לקטנטנים יותר, פינת נסיכות קטנה שכוללת כרכרה ודבר נוסף שמוסיף בהחלט עניין אלו מבנים שונים כמו תחנת כיבוי, מכולת, טירת נסיכות, מבנים שמאפשרים לילדים לשחק משחק תפקידים ולהפעיל את הדמיון.




הפעילות במשחקיה לא רק עוזרת לילדים "להוציא אנרגיות" ולהורים להעסיק את הילדים, אלא בהחלט תורמת גם לתחומים אחרים, כמו מוטוריקה גסה ובזכות האפשרות למשחקי תפקידים גם פיתוח דמיון וכישורי חיים. בנוסף יש גם צעצועים לפיתוח המוטוריקה העדינה.
בתוך המשחקיה יש צוות המשגיח ומונע הפרות סדר ומסדר את המתחם כשצריך.

המשחקיה גלי'צה מתאימה לגיל רחב יחסית, החל מגיל זחילה ועד לגיל 11.
פתרון מצויין כשיש טווח גילאים שונה, לדוגמה אצלי הקטן בן 4 והגדול כמעט בן 8

יש גם מזנון אוכל ששייך לגלי'צה, שם תוכלו לקנות ארטיקים, פיצה וכו'.

במקום ניתן לערוך גם ימי הולדת. חדר יום הולדת נמצא בקומה השניה של המשחקיה ובדיוק כשאנחנו היינו ערכו שם יום הולדת וזה בקושי היה מורגש, כך שמי שעורך שם יום הולדת יש לו פרטיות ומקנים לו חדר יחסית גדול בו יש שולחנות קטנים וכסאות, וניתן שם לערוך שולחן כיבוד ואף להזמין הפעלה נוספת. 


משחקיית גליצ'ה הינה המשחקייה היחידה בישראל בעלת תו ״אמון הציבור״.


מחיר כניסה: 29 ש"ח בימי חול, 32 ש"ח בימי שבת וחג (אין תשלום למבוגרים)

מחוץ למתחם של טיב טעם חניה בשפע בחינם.




שעות פעילות: 
המשחקייה מאריכה שעות פעילותה במהלך חופשת הקיץ ותהה פתוחה במהלך חודש יולי 7 ימים בשבוע מהשעה 09:30 בבוקר, ועד 19:30 בערב רצוף (ימי שישי עד 18:00), ובאוגוסט אף יותר מזה מ09:00-20:00 רצוף. 
כתובת: דרך המכבים 62, ראשל"צ מזרח 
ב- waze : טיב טעם ראשון לציון מזרח


← אם אתם מחפשים עוד פעילויות לחופש הגדול, כדאי לכם לראות את הפוסט הגדול עם מגוון של פעילויות ואטרקציות בקיץ 2017 ברחבי הארץ. כאן.



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...