יום רביעי, 5 ביולי 2017

לגלות את ארץ לעולם לא לצד פיטר פן, קפטן הוק וטינקרבל


ביקרנו באטרקציית הקיץ "ארץ לעולם לא", בה מתגוררים פיטר פן, הילדים האבודים , אינדיאנים, בנות ים ושודדי ים. הפעם אנחנו מוזמנים לבקר להכנס ולגלות את הסיפור של פיטר פן, הילד הנצחי.

כל הפעילות מתרחשת בלב גני יהושוע, בחלק שנקרא "הגן הטרופי", חלק מקסים שבהחלט משמש תפאורה ואווירה מיוחדת לכל הסיפור.


בדרך לכניסה


קבלת פנים

אז ככה, בכניסה קיבל אותנו פיראט, שהיה נחמד מאוד יחסית לפיראט, הוא העניק לילדים עפרונות ומפה, המציינת את כל התחנות במתחם ויש בה גם כתב חידה.
בדיוק כשנכנסנו התחיל המופע, עם כל הדמויות המרכזיות: פיטר פן, קפטן הוק, טינקרבל וכו'. המופע אורך כ-חצי שעה (אין הרבה מקומות ישיבה) ולאחר מכן המשכנו ועברנו מתחנה לתחנה.






התחלנו בכיתת הפיות, שם קיבלה אותנו הפייה טינקרבל, כולל את הבנים והם זרמו. כולם קיבלו כנפיים ושרביט והתיישבו לשיעור. הפייה סיפרה להם את כל הסיפור, על קפטן הוק ופיטר פן, וונדי וטינקרבל... התחלה טובה כדי לגלות את ארץ לעולם לא, רק מעט ארוך בשביל ילדים לשבת ולהקשיב.



לאחר שחצינו גשר על פני המים, הגענו לכפר האינדיאנים של טייגר לילי (איפור פנים, כלי נגינה) שמספרת את סיפורה האישי לילדים. אח"כ עברנו למחנה הילדים האבודים, בו לאחר הקדמה, הילדים עוברים מסלול קטן שמתקשר לסיפור.



אבל התחנה שהתעכבנו בה הכי הרבה, היתה "המסלול להכשרת פיראטים". במיוחד הבכור שלי מצא את עצמו שם, כשהוצעו לו כל מיני משחקים כמו קליעה למטרה והרכבת שלד. לא היה עומס, אז המדריך התפנה לבן שלי והם שיחקו אפילו אחד על אחד ובסוף אמר לו שאם בני רוצה הוא יכול לומר לקפטן הוק שבני יכול להיות פיראט כי הוא הצטיין.  😃


הבת שלי פגשה את בת הים הקטנה המקסימה, כל ילד יכול להתיישב לידה והיא תלמד אותו להביע משאלה. היה ניכר שהבת שלי נהנתה מאוד מהמפגש הזה.


בדרך עברנו ב "סלע השלדים" וביער הבמבוק, סוג של מבוך קטן, נחמד מאוד, התרוצצנו שם קצת ושיחקנו תופסת.




בנוסף במקום ג'ימבורי נחמד, עם מזרנים ומתקני נדנדות קטנות, יש ספינת פיראטים קטנה שהילדים יכולים לעלות עליה (בתוספת 10 ש"ח) ובין לבין תוכלו לפגוש בדרך את הדמויות, להצטלם וגם לדבר איתן.









כיף לגלות את ארץ לעולם לא, בטבע, תחנה אחר תחנה. הרעיון מקסים, התפאורה יפה מאוד, להשלמה שומעים ברקע צלילים ומנגינות שונות, המתאימות לכל תחנה ותחנה ומקנות גם אווירה של מסתורין ופחד לעיתים. אחרי שמחשיך יש גם תאורה צבעונית, הפעילויות עצמן חביבות, סך הכל הילדים נהנו מאוד.





מה שצריך לקחת בחשבון, היות וכל הפעילות בחוץ, מומלץ מאוד להגיע בשעות הערב המוקדמות, אחרת יהיה חם מידי. לנו היה חם והרגשנו את הלחות באותו ערב, אולי גם כי המקום רווי בצמחיה ולא נכנס אוויר.
הייתי ממליצה להצטייד גם בתכשיר נגד עקיצות של יתושים, כי יש סיכוי גבוה לכך.
במקום קיים מזנון


המופע מתקיים 6 פעמים ביום, כל שעתיים (10.00, 12.00, 14.00,16.00, 18.00, 20.00)

ארץ לעולם לא החל מ-1.7 עד ל-31.8 
פארק הירקון, גני יהושוע, בגן הטרופי(בקרבת הצפארי)


שעות פתיחה: 09:00 – 22:00
לרכישת כרטיסים: איוונטים: 9066*
מחירי כרטיסים: מחיר מלא: 89 ש"ח

מבצעים: בכל חברות האשראי: 89 ש"ח ל–1+1. 
למחזיקי כרטיס דיגיתל: 79 ש"ח ל–1+1
באמריקן אקספרס כרטיס ב-20 ש"ח!

בגרופון מציעים דיל לכרטיס משפחתי (49.90 שח לאדם), לדיל כנסו לכאן .


← אם אתם מחפשים עוד פעילויות לחופש הגדול, כדאי לכם לראות את הפוסט הגדול עם מגוון של פעילויות ואטרקציות בקיץ 2017 ברחבי הארץ. כאן.
   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...