יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

Gaya Cosmetics - איפור מינרלי וקוסמטיקה


גאיה ואני חברות כבר תקופה. את גאיה הכרתי באחד הסיבובים בקניון. לפעמים אני במצב רוח לזרום עם דיילות איפור ואני לא זוכרת מה גרם לזה באותו יום אבל נכנסתי להכיר את גאיה. אני כמובן לא מדברת על בחורה בשם גאיה, אלא בחברת הקוסמטיגה גאיה - איפור מינרלי, Gaya Cosmetics.
הדיילת הושיבה אותי והחלה לאפר אותי ולאחר מכן רכשתי כמה מוצרים ונשארתי לקוחה של גאיה.


מוצר שחייבים להכיר, אני היתי קוראת לזה "מוצר הדגל" של גאיה כיוון שהוא ייחודי ואין עוד (הרבה) כמוהו. זהו המייק אפ המינרלי של גאיה


מדובר במייק אפ בצורה של אבקה. בהתחלה זה היה נשמע לי מוזר אבל אחרי שראיתי שהוא מקנה לי מראה טבעי לחלוטין, ובנוסף עוד מינרלי -  עשוי 100% רכיבים טבעיים! - קניתי. ומאז זהו מוצר חובה אצל בין מוצרי האיפור.


המייק-אפ המינרלי של גאיה מכיל בתוכו 4 שימושים - 4 ב-1; משמש כמייק-אפ, קונסילר, מסנן קרינה טבעי וכפודרה. 

אני זוכרת שבהתחלה בבית לא ראיתי כמעט שום דבר והתיעצתי בקבוצת איפור. כשנתנו לי טיפ כיצד לעבוד איתו והתחלתי להתרגל אליו, התאהבתי. כיוון שאני מאוד אוהבת את המראה הטבעי וזה חשוב לי בשימוש עם מייק אפ. 
בנוסף הוא קליל על העור, לא חוסם נקבוביות של העור.


כיוון שהמייק אפ המינרלי של גאיה מתאים לאזור מתחת לעניים ולפעמים אם אני משתמשת בכיסוי חזק יותר של מייק אפ נטזלי או bb, אני מפדרת אותו מעל, במקום פודרה.


המייק-אפ המינרלי מתאים לכל סוגי העור, גם לניטרול פיגמנטציה, לעור עם אקנה ועור רגיש. 

כאמור, מכיל רק רכיבים טבעיים, ועל כן ללא פראבנים, ללא טאלק וללא בישום. 

אם אתם רוכשים את המייק אפ מגאיה וגוון העור שלכם משתנה (למשל בעקבות שיזוף), חוזרים לגאיה והם מתאימים לך את הגוון מחדש.

מוצע במחיר של 174 ש"ח (מכיל 9 גר')

בזמנו רכשתי גם מברשת מתאימה, סומק ובהמשך הביקורים התווספו להם צללית לעניים, פריימר וסרום. 
גם הסומק אגב הוא רב-שימושי, ניתן להשתמש איתו כצללית או בשילוב עם גלוס על השפתיים. 

קצת התלבטתי מה עוד לבחור כי חלק מן המוצרים יש לי כבר בבית ואז המליצו לי מאוד על מסכת קולגן, בשם collagen lift mask.
לקחתי אותה כי הוא נשמעת מעניינת ומבטיחה.


מטרת המסיכה הנה להרגיע ולשפר את מרקם העור, לטשטש מראה של קמטים ומשפיע על מראה עור הפנים כבר אחרי המריחה. היא ממצקת ומותחת.
המסיכה מכילה וויטמין C, נוגד חמצון רב-עוצמה, המזרז את ייצור הקולגן ומחזק את רשת הסיבים שבעור. סקוולין, שמן צמחי המופק מזיתים לריכוך ולעידון העור, אלנטואין, חומר טבעי המופק מצמח הקומפרי, המשמש לטיפול בעור יבש ומגורה וצמחים וויטמינים נוספים. 

כבר אחרי שימוש יש תחושה של מיצוק קל על עור הפנים.

המסכה מתאימה לעור בוגר ויבש.

מוצע במחיר של 312 ש"ח (50 מ"ל)


בנוסף, רכשתי בביקור האחרון שלי מסיר איפור לעניינים כיוון שאני הכי אוהבת לאפר אצלי את העניים ומאז שהבנתי ששאריות של איפור עלול לגרום לכהויות מתחת לעניים אני מקפידה לנקות כמה שיותר טוב ומוצאת את עצמי מסירה שוב ושוב עם המסיר שיש לי אז החלטתי לחפש מסיר איכותי יותר ולקחת את זה של גאיה. אני בהחלט מרגישה הבדל לעומת מסיר שהיה לי מהפארם, הוא מסיר הרבה יותר טוב ומהר. 

המסיר הו דו-פזי, מתאים גם לעניים רגישות מאוד וגם להסרת איפור שפתיים.

מוצע במחיר של 124 ש"ח (145 מ"ל)


עוד קצת על Gaya Cosmetics: 

  • גאיה קיימים משנת 2010, המוצרים מיוצרים באיטליה ומאושרים לישמוש על ידי משרד הבריאות הישראלי.
  • מקור השם "Gaya" הוא "אימא טבע". 
  • המוצרים נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגניים.
  • אף מוצר אינו נוסה על בעלי חיים.
  • בעלי תעודת כשרות (מוצרי האבקה מותרים לשימוש בשבת). 



*המחירים שציינתי הם המחירים ללא הנחה. באתר ראיתי הנחות על מחירי המוצרים ומשלוח החל מ-150 ש"ח חינם. גם בחנויות יש כל הזמן מבצעים משתנים וכדאי לעקוב. 


קטלוג מוצרים, רשימת סניפים וגם חנות אונליין אפשר למצוא באתר:
http://www.gayacosmetics.co.il/

   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...