יום שני, 14 באוגוסט 2017

אתר Milkshake עם מוצרים צבעוניים וחלומיים




יש מוצרים או עיצובים שנוגעים גם בילדים וגם במבוגרים, לדוגמה אחרי הלהיט של הינשופים והאננסים הגיע להיט החד-קרן והקשתות. אם אתם אוהבים את הסגנון הזה, האתר Milkshake הוא בדיוק אחד כזה ואתם חייבים להכיר.
הוא מלא במוצרים מקסימים וחמודים ובעיצובים שובי-לב, שיכניסו צבע וחיוך לשגרה, גם לילדים וגם למבוגרים!

המוצרים באתר הם מגוונים, בעיקר אהבתי את כל התחום של הציוד המשרדי וכלי הכתיבה, פשוט כי אני מאוד אוהבת את התחום הזה והוא גם הכי שימושי לנו, גם לי וגם לילדים. 


בנוסף ניתן למצוא אביזרים למסיבות, גאדג'טים, אביזרים למשחק דמיון, מתנפחים לבריכה. מה שמשותף לכולם הוא שלכל מוצר יש טוויסט מיוחד - החל מהעיצוב, עד לאריזה, נצנוץ, ריח.... 

יש גם נושאים שונים, עולם הספארי, אימוג'י, חד-קרן ופנדה.

המוטו של מי שעומד מאחורי מילקשייק הוא כל הזמן לחדש, למצוא את הטרנדים המובילים, גאדג'טים מוצלחים ולהביא אותם אלינו, באמצעות האתר, כדי שנהיה הכי מיוחדים. 


האמת, שככה הרגשתי אחרי ההיכרות שלי עם האתר Milkshake, לאחר גלישה, גיליתי מלא דברים יפים ומעניינים, חלק גדול מהמוצרים לא הכרתי לפני כן וקיבלתי בסוף אריזה הבית עם חלק מהמוצרים לטובת הסקירה. הרגשתי שאני מקבלת קופסאת הפתעות עם מלא "ממתקים" בפנים, שאני בעצמי מתלהבת ממנה וידעתי שאם ילדיי יראו את המוצרים, גם הם יתלהבו. אני לא חושבת שאפשר להיות אדישים למוצרים ועיצובים שכאלה. 

במארז שלנו היו צבעים בעיצוב מיוחד שמתאימים לפעוטות, עפרונות ריחניים, סימניות מיוחדות, מחקים בעיצוב ספארי, מחקים קטנטנים מעולם היוניקורן, עפרונות גיבורי-על עם גלימה שהיא מחק, סימניות יפות, מדבקות לציפורניים שזוהרות בחושך, מדבקות מיוחדת שמתאימות לכל האצבעות עם עיצוב חיות למשחקי דימיון והצגות, קליידוסקופ להרכבה ועיצוב עצמי, סט של עטים סודיים... פשוט וואו! 😍 איזה מגוון של מוצרים מלהיבים ושונים. 




לכל אחד מילדיי, יש משהו שיתאים לו במיוחד, לדוגמה לגדול שלי יתאים הטוש להודעות סודיות - מוסיף עניין ואפשר לכתוב הודעות סודיות ביחד עם חברים או בני משפחה. 
הקטן שלי כל כך אוהב חיות וספארי והמחקים, שהם גם ארוכים, יתאימו לידיים הקטנות שלו, יחד עם המדבקות המקוריות והצבעים המקסימים. 

הבת שלי אוהבת כל כך את כל סוגי המחקים החמודים ואלו קטנים במיוחד ובצורות יפות. לעפרונות יש כל אחד ריח יאמי בהתאם לצבע שלו...
הבת שלי עולה לכיתה א', והיא והגדול שלי יקבלו כל אחד עיפרון "גיבור על", כך שבהחלט יהיה להם את העפרון הכי מיוחד בקלמר. 


בטוח אתם כבר סקרנים לראות מה עוד יש באתר Milkshake , ממליצה לכם להכנס לדפדף ולהתלהב.

לרגל השקת האתר מיילקשייק מקנה 15% הנחה !  בהזמנה תקלידו את הקוד קופון מילקשייק2017


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


תגובה 1:

  1. אין כמו לקבל ג'אדג'ט חדש ומעניין לידיים. אני חולה ג'אדג'טים ולאחרונה קבלתי עט תלת מימד וזה הג'דג'ט הכי מטורף שהיה לי עד היום והילדים שלי עפים עליו!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...