יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

לעלות מעל תל אביב - עם ה-TLV-Balloon


יש לי פוסט בבלוג, מהחוויה שלנו ב-tlv balloon מלפני שנתיים (מוזמנים לקרוא אותו כאן ) כשזו היתה אטרקציה חדשה בתל אביב. מאז, הכדור פורח המרהיב הזה, "מלווה" אותנו במלוא מובן המילה. בכל פעם כשאנחנו נוסעים באזור תל אביב-רמת גן ומגלים את הבלון הלבן בשמיים, אנחנו מראים לילדים "הנה הבלון הגדול" והם מחפשים בסקרנות עד שרואים אותו. אולי לא תאמינו, אבל הקטן שלי היה אז בן שנתיים, לא ידעתי כיצד יגיב כשעלינו אז על הבלון ומאז הוא לא שכח את החוויה על הבלון והוא זה שמחפש אותו הכי הרבה כשאנחנו בנסיעות. 

את החוויה הזאת זכינו לשחזר בקיץ האחרון, בחרנו כתאריך לביקור, יום לפני תחילת שנת הלימודים, כדי לא להתעייף יותר מידי אבל כן להינות מחוויה מיוחדת. 

אם בעבר הגענו בשעות היום, הפעם הגענו בשעות הערב כדי לקבל תצפית מעט שונה, בשקיעה.
האמת שיצא לנו תזמון מושלם, עלינו אמנם אחרי השקיעה, אבל הגענו כשעוד היה אור וגם כשעלינו עדיין לא החשיך לגמרי ובמהלך ריחופינו בבלון, כבר היה חושך וזכינו לראות את הנוף גם בחשיכה.

הרבה אנשים שומעים על הבלון וחושבים על בלון פורח שמטייל בשמי הארץ וזה גם מרתיע חלק מהאנשים. אבל ה-TLV-Balloon הוא כדור פורח, שרק עולה עד גובה מסויים, מאפשר להנות מהתצפית למעלה ולאחר מכן יורד בחזרה לאדמה, כשהוא כל הזמן מעוגן בכבלי בטיחות. 
מה שיפה בזה, שהוא מתאים לקשת רחבה של גילאים, מגילאים צעירים מאוד ועד לבני נוער, זוגות או חברה צעירים ועד למבוגרים. כך הבלון יכול להפוך לאטרקציה של בילוי או חגיגה משפחתית, עם החברה, או גם כבילוי רומנטי לזוגות וכמובן גם בתור גיבוש של קבוצות ועובדים שונים.  על הבלון יכולים לעלות עד 30 איש.



כולם יהנו מהתחושה המיוחדת כשהבלו ממריא ועולה מעלה ולאחר מכן מהתצפית היפה על אזורים שונים בארץ, בעיקר אזור גוש דן. 




👆מבט על אטרקצית הקיץ שהתקיימה בפארק הירקון "ארץ לעולם לא"
ועל הלונה פארק ת"א  לקראת חשיכה


במהלך הריחוף, ניתן להסתובב בכדור ולצפות בנוף המרהיב שנשקף מהכדור ב 360 מעלות. 


הכדור פועל כל יום מהשעה 9.00 בבוקר
א- - ה' ו-שבת עד השעה 21.00
ימי שישי עד השעה 16.00

*פעילות הבלון מושפעת מרוחות ועל כן מומלץ להתקשר ולהתעדכן לפני ההגעה ולוודא שאכן הבלון בפעילות.

בנוסף צריך לקחת בחשבון מרגע שאתם נרשמים בקופה, ייתכן ותדרשו לזמן המתנה עד לעליה לבלון ע"פ הרשימה שנקבעת בהגעה, זה כמובן תלוי בעומס באותו רגע. 


מחירים:


ילדים עד גיל 3 ללא תשלום
מגיל 3 - 8 שנים: 50 ש"ח לילד
כרטיס רגיל (החל מגיל 8): 75 ש"ח
תושב ת"א (בהצגת תעודת "דיגיטל"), חייל, אזרח ותיק: 65 ש"ח



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...