יום שבת, 10 בפברואר 2018

חגיגת קינוחים בבוקריה

בוקריה - בוקר כל היום וחגיגת קינוחים


בוקריה מסעדה עם קונספט מיוחד - ארוחת בוקר לאורך כל היום.
בשעות הבוקר ניתן להנות בבוקריה מבופה ולאחר מכן ממנות חלביות.
הביקורים הקודמים בבוקריה היו מוצלחים ובאווירה נעימה, ולאחרונה אימצו בבוקריה את הקונספט של קינוחים מושחתים שמושכים את העין וכמובן משמחים גם את החיך.

יום ההולדת שלי היה תירוץ טוב ללכת להתפנק ולטעום מתפריט הקינוחים המיוחד של בוקריה.
אך לפני חגיגת הקינוחים הזמנו גם מנות עיקריות.

אחת מהן, מנה שאני כבר הכרתי, שקשוקה צרפתית.
השניה, ניקוי שמנת וערמונים.
המנות היו מיוחדות, משביעות ומאוד מאוד טעימות.




בבחירת הקינוחים היתה לנו התלבטות גדולה, כיוון שהגעתי עם הילדים, התחשבתי בראש וראשונה ברצונם. אבל היה קשה להחליט, כל אחד שם עין על קינוח אחר, המגוון רחב וחלק ממנות הקינוחים מוצעות על בסיס יומי ומשתנות מדי יום. מאוד רציתי להזמין את אלפחורף, זוהי מנת ספיישל בימי ראשון אבל אנחנו הגענו ביום חמישי בו מוצעת מנה שנקראת אגז קינדר בואנו. אלו הם לחמניות חמאה מקורמלות, ביצי שוקולד ממולאות בגלידת וניל וגלידת בננה, רוטב שוקולד, אגוזי לוז ורוטב שוקולד לבן.
הזמנו את המנה הזאת, הילדים "הסתערו" עליה ונהנו.

בעקבות הקושי להחליט, המלצרית הציעה לנו מנת קינוחים הנקראת "מגש שחיתות", מגש גדול אשר עליו מבחר של קינוחים שונים כמו שנאמר כל מכל וכל טוב בו.

באמת שהכל היה טעים אבל הכמות הייתה גדולה מידי. נדיר לראות זאת, אבל אפילו הילדים עצרו את זלילתם ולא יכלו לאכול יותר.
הקינוח שהכי מצא חן בעיני מהמבחר במגש נקרא "קראנץ' מגנום בננה". מדובר בפנקייק אוורירי עם קראנץ' לוטוס, בננה מקורמלת ומעל מיני מגנום עם רוטב שוקולד חלב וקרמל. 
בחרנו במילקשייק אוראו שגם היה טעים. בנוסף על המגש "מפלצת פנקייק", שני פנקייקים אוורירים, שבינהם 3 כדורי גלידה וניל ומעל הר קצפת, שערות חלבה, שערות קדאיף, אגוזים מסוכרים וזילוף סירופ מייפל, "המלכה הלבנה" - סורבה תות, בתוכה קרעי פנקייק, שברי מרנג, פירות יער, נענע טריה ומעל קצפת. 


בוקריה משתדרגת ומוסיפה רובד נוסף לתפריט העשיר שלה, תפריט קינוחים רחב ומעולה שבהחלט מגדיל את כח המשיכה אליה, תוספת שאנחנו אהבנו מאוד.

כשר.
בוקריה, מתחם Y-Center פתח תקווה, רחוב שחם 17.



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...